Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Synes synd på han, forvokste guttungen som han var. Og det mange husker han som var at han var pedo. Noe som er feil. Han har blitt mistenkt for å være det, men den harde rettsaken måtte bøye seg i støvet da de gikk igjennom alle bevis. Mange foreldre av barna han var venn med klarte ikke å dy seg når en så rik person kom inn i livet dems. Det er enda flere barn og foreldre av barn som hevder at han var en fantastisk mann, og bare noen få som så sitt snitt til å bli kjente og få litt ekstra gryn. Verden er slu og slem, men Michael Jackson var bare en stakkars mann som ble mobbet og trakkasert fordi han var barnslig og hadde behov for å ha barnevenner selv i voksen alder. Hadde han blitt felt i retten hadde saken vært noe helt annet, men det er altså kommet frem til at han IKKE er pedofil. RIP MIchael Jackson.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Jeje. Jeg tror han var pedofil. Teit var han nå uansett.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Hva du trur er irrellevant, jeg forholder meg til det ekspertene har kommet frem til.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 han kjøpte seg ut av det, han ble aldri helt renvasket, vet ikke hvor du har det fra at han vant. det som er skremmende her er at fordi han er den han er så tar folk han med engang under sine beskyttende vinger, mens hadde det vært en ukjent mann hadde han nok blitt stemplet hardt. som den forvokste ungen han var, så burde de voksne rundt ham vernet barn fra han. og ikke la han ligge i i seng med andres guttunger
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Nå leste jeg akkurat at sakene som gikk til rettet enten ble henlagt pga bevisets stilling, eller fordi foreldrene til barna gikk med på forlik (og fikk en klekkelig "erstatning" av Jackson himself) og så vidt jeg kan forstå lovverket beviser det absolutt ingenting. Han kan være pedofil og han kan være uskyldig, det vet du akkurat like lite om som meg... Men rar var han, absolutt, de fleste store kunstnere er rare, kreativiteten kommer med galskapen. For lage musikk det kunne han.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 Han ble frifunnet pga manglende beviser, men juryen uttalte at de var svært betenkte mtp hans oppførsel. Da Neverland ble ransaket i forkant av rettsaken, fant de mange kjærlighetsbrev skrevet til den da 12-årige gutten. Om det ikke beviser at han misbrukte gutten, er det jo ganske betenkelig av en voksen mann å skrive kjærlighetsbrev til en 12-åring. Forøvrig er det jo rart at han inngikk forlik i 1994, betalte mange millioner for å unngå rettsak. Velvel. Umulig å si om han var skyldig eller ikke. Men å si at han ble frifunnet av ekspertene??? Det amerikanske rettsystemet har jeg mine store tvil til. O.J Simpson ble også frifunnet. Tviler på at det også var så veldig riktig.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 Jeg hadde heller ikke orket mange år med stygge rettsaker mot meg, hadde jeg hatt penger nok hadde jeg og betalt de som ba om det for å få fred og ro. Det er jo betenkelig at foreldrene sa ja takk til pengene og ikke at han fikk dom som fortjent om de mente at han var pedo. Det er ikke penga som er viktigst men at han skulle blitt buret inne og holdt vekke fra barn, har dere tenkt på DET? Hvil i fred MJ. Verden var for slu for så søte mennesker som deg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Man inngår vel ikke et forlik om barnas helse?? Hadde han misbrukt MINE barn, hadde ikke milliarder vært nok til å legge saken "På hylla":.Hvem som eventuelt er den verste misbrukeren her, er det ikke opp til meg å dømme, men folk som faktisk har en pris på sine barn, som det disse foreldre da må ha hatt, er vel ikke stort bedre de???? ER det virkelgi slik at du hadde "glemt" en som mishandlet/misbrukte ditt barn bare du fikk nok penger???? Nei, jeg stiller meg sterkt i tvil til slike overgrepssaker, hvis bare penger var det som skulle til for å få foreldrene til å gi seg.... Jeg hadde ALDRI gitt meg, verdenskjendis eller ikke..Om det så var Gahndi det var snakk omm, eller mor Theresa..Om jeg VISSE de hadde skadet mitt barn med viten og vilje psykisk eller fysisk så hadde ikke all verdens penger stoppet meg..... Og om historiene om misbruk var sann, så er ikke foreldrene et spøtt bedre enn mr.Jackson himselfe...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 Du ser jo på den siste saken, der foreldrene ville ha han dømt, hvor bra det gikk. Han ble jo frifunnet! De foreldrene i de første overgrepssakene tenkte vel at det var bedre å få han til å betale (det svir jo litt i hvertfall) enn å gå til rettsak, som han ganske garantert ville bli frifunnet i. Vitneutsagn teller jo tydeligvis ikke, man må jo håndfast bevis. Ikke alltid det finnes så håndfaste bevis i overgrepssaker.
Gjest Tale30 Skrevet 26. juni 2009 #10 Skrevet 26. juni 2009 Enig anonym 14:04 Det sier sitt at foreldrene går med på å bli kjøpt og betalt for at mannen som har forgrepet seg på barna deres går fri. Dette var nok det de var ute etter fra begynnelsen av, ellers så hadde ikke penger vært nok straff i foreldrenes øyne! Michael Jackson har ikke hatt en barndom, og han har tydelig blitt mentalt forstyrret. Han har hatt et behov for å være barn sammen med barn, noe som da blir feil dersom man ser ham som en voksen person. Dette er hva jeg tror. Det sitter vel også en gutt i Norge som kan ha et svar.. nemlig Omar Bhatti. Han skulle vel ha visst noe dersom mannen er pedofil..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #11 Skrevet 26. juni 2009 Åh, drit nå i det, om han var sånn eller sånn, nå er han ihvertfall endelig dau....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #12 Skrevet 26. juni 2009 Ikke homofil, HI? Nei det er ikke forbudt å tro på julenissen, selv i juni! Og jeg vet litt om hvordan en rett kan kjøpes, når bare lommeboka er stor nok! Men penger var jo det minste problemet her da. Noen vil helt sikkert savne mr Jackson. Andre, kanskje flere, puster lettet ut over hans død!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #13 Skrevet 26. juni 2009 Ingen av oss vet vel svaret på det. Og ikke får vi vite det heller. Bu. Now, leave it.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #14 Skrevet 26. juni 2009 INGEN her inne vet vel sannheten. Men mange ville ha pengene hans. Griskhet og grådighet kjenner ingen grenser. Han var en forvokst unge.Naiv og dum som få. Godtroende og litt for snill.Og likte sikkert gutter, spesielt med et utseende som hallet mot det litt mulatt/halvt hvite halvt svarte. Han er borte nå. La han hvile.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #15 Skrevet 26. juni 2009 signerer de oppfor, ingen veit noen ting. men en ting man veit, er at det er enormt vanskelig å kunne bevise pedofili dersom det er en stund siden. Og det finnes mange former for pedofili! Men ang å sette pris på barna: veit dere hvor jævlig det er for et barn å være i en slik rettsak?? ofte gjør en barnet en tjeneste ved å inngå et forlik, og heller skaffe ungen profesjonell hjelp LANGT borte fra "rampelyset"!! Hva hadde det gjort forskjell fra eller til om han hadde vunnet eller tapt?? gjerningen hadde skjedd uansett. ja, jeg hadde selvfølgelig gått til sak, kanskje til og med i stand til å drepe, dersom dette hadde skjedd mitt barn.!! men hva godt og hvilken forskjell hadde det gjort for barnet??
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #16 Skrevet 26. juni 2009 Er du dum? Forskjellen er at de kunne fått han bura inne, om de var så jævla overbevist over at han var pedo. Det er forskjellen. Stakkars mann. Det er foreldre som i ettertid har innrmøt at de var ute etter penga. Noen har fått penger og håper de brenner et visst sted når den tid kommer. Omar Bhatti har vært med mj i mange år, og trur han hadde fått det med seg, ja. Stoler mer på han, nordmann som han er, enn gale amerikanere, som trur de kommer til helvete om de tar abort eller har sex før ekteskap osv. Er det rart de trur han er pedo, han var bare litt (for) rar for de.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #17 Skrevet 26. juni 2009 homofil?? uansett, dette innlegget er for vagt til å se hva du egentlig mener.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #18 Skrevet 26. juni 2009 nei, er ikke dum... dessuten gikk jeg også vekk ifra selve mj saken ( som er poengløs å debattere), og rettet heller mot de som mente det var å sette en pris på barnet.. hvilken forskjell hadde det gjort for barnet at han ble bura inne i 4 år?? det er mer provoserende enn noe annet! er du pedofil, er du syk!!! hva med å heller gi hjelp til den pedofile?? så istedetfor å sitte inne 4 år, og så begynne med nye overgrep, kan man heller hjelpe personen til å ikke begå nye overgrep!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #19 Skrevet 26. juni 2009 Dvs at penga de fikk for at han skulle få gå fri og ikke få konsekvenser er lik null i verdi. OM de hadde vært overbevist over at barnet dems var overgrepet hadde de kunne brukt pengene på å sette igang hjelpetiltak for pedofile, e.l.. Men gjorde de? Nei, de kjøpte hus og biler, og driter fullstendig i at mannen gikk fri og klar for å forgripe seg på flere. INGEN foreldre av misbrukte barn synes det er greit at misbrukeren går fri etterpå, koste hva det koste vil!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #20 Skrevet 26. juni 2009 vell det jeg mener er: * det er staten som skal betale, ikke de fornærmede i en sak! * det er ikke snakk om å gå fri, det er snakk om å få HJELP! på lukket avdeling, men ikke i et fengsel, slik at ANDRES barn ikke blir utsatt for overgrep. og kjære deg, for siste gang : prater ikke om m.j. lenger!! Hvem har sagt at det er greit at misbrukeren går fri? og jeg har fokus på selve barnet, som sannsynligvis sliter mest, og vil helst bare bli ferdig med saken og få hjelp til å kunne leve et normalt liv... Hva hjelper det da å se mamma og pappa jobbe seg halvt fordervet og gi alt sitt fokus til en som har gjort deg så vondt?? Du vil faktisk bare at alt skal ta slutt, og at du skal få en sjangs til å begynne på nytt.... Ønskene til en forelder er helt annerledes. Må man virkelig gi ALT inn med teskje her?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #21 Skrevet 26. juni 2009 Det er så rart at folk kan uttale seg om andre de ikke kjenner en gang? Det er vel ingen som kjenner Michael Jackson? Alt vi har fått vite er gjennom pressen, og alle vet at man bør ta sladrepressen med en klype salt..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #22 Skrevet 26. juni 2009 Joda, det tror jeg han var. Det er ikke normalt av en voksen mann og omgi seg med så mange smågutter, og å være så opptatt av smågutter som han var. Kan hende han aldri virkelig forgrep seg på dem, men den usunne interessen han hadde sier sitt. Man kan være pedofil uten å noen gang ha forgrepet seg seksuelt på barn. På den andre siden tror jeg foreldrene sikkert har vært ganske presset til å godta forliket, vil jeg anta. Veldig vanskelig å "bevise" overgrepssaker, og det kan jo hende at de har veid hensynene mot hverandre. Å gå til rettsak mot en slik berømt og høyt elsket mann, vil jo bli ganske belastende for barna vil jeg tro.. Vil ikke si at jeg har lyst til å frita foreldrene for ansvar: Synes det er ganske utrolig at de har kunnet latt Micheal være så intim med sine barn.. Nok om det, det blir jo bare spekulasjoner, men jeg har alltid vært OVERBEVIST om at mannen var pedofil, siden disse sakene dukket opp. Ingen røyk uten ild, som det heter. Det påvirker likevel ikke mitt syn på ham som pop-artist. Ingen er perfekte, heller ikke han, men uforglemmelige pop-låter har han laget.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #23 Skrevet 26. juni 2009 Okey folk blir ju inte anklagade för att vara pedofil utan anledning och sen leder inte oskyldigt dömda pedofiler till så stor rättegång som MJ rättegång gjorde. Om man tittar på SKYLDIGA pedofiler, hur många av dem blir dömda och hur ofta leder det till rättegångar, väldigt FÅ... MJ= Peddo...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #24 Skrevet 26. juni 2009 Haha, det er så mye tull her inne altså.... Jackson ble frikjent, og det kommer jeg til å forholde meg til..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #25 Skrevet 26. juni 2009 Og OJ Simpson var en skikkelig kjernekar.. (bare når man først er i gang, mener jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå