solstråle - 83 Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Hei Har dere tenkt på kva vognpose dere skal ha? Visst dere skal ha? og kva er evt grunnen til at valget falt på denne? Eg kjenner eg er veldig forvirra her og ikkje klarer å ta noko valg, så hjelp mottas med takk
erteposen + 4 Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Vi har hatt to poser til våre gutter. En oldewalderpose, og en skinnpose som ofte blir kalla simoposen. Den siste er av lammeskinn, og en kan med glidelås ta av hele topplokket. Utrolig praktisk, og barnet kan sitte bare på skinnet tidlig på høste og våren. Den er har et syntetisk stoff utenpå som tåler litt og puster godt. De blir ikke klamme i den posen, og oldewalder posen i dun blir ikke brukt her i huset. Skal kjøpe samme skinnpose til den andre tvillingen.
Nangiliama Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Jeg er så heldig å ha en mamma som er flink å sy, så hun har sydd meg 2 "voksiposer".. En med sommerdyne inni og en med vinterdyne.. Syntes det er så greit med disse, for det er oftes ganske kaldt i nordnorge om sommeren også, og da er posen med sommerdyne genial:) Hadde også tenkt å ha lammeskinn liggende i vogna på de kaldeste dagene..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 har voksipose jeg har fra eldstemann på 13 år, som alle mine 3 gutter har brukt og skal bruke den på nestemann.. Men, jeg har også arctic dunpose som jeg skal ha i tvillingvogna for storebror på 2 år og babyen, fant ut at det ikke var plass til 2 stk voksiposer..
Juni1180 Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Jeg brukte voksipose til førstemann:) Kjempefornøyd! Den jeg kjøpte kan også brukes som sovepose frem til barnet er 6, og det er derfor god plass i den frem til barnet slutter å sitte i vogn;) I tillegg er det to lag i den slik at om det er veldig kaldt kan du ha begge lagene over og om ikke bare bruke et! *reklame for voksiposer?* Kommer til å bruke denne på snuppa som kommer snart også!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Kan på det varmeste anbefale dunposen fra Odenwalder (den m bamse inni)- kjempegod, varm og myk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå