Gå til innhold

Har dere erfaring med IKEA sine kjøkkenvasker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har IKEA kjøkken og er veldig fornøyd med selve kjøkkenet. Når det gjelder vasken, er vel den også grei nok. Men rørene må du ikke kjøpe. Rørleggere vil stort sett ikke innstallere andre rør enn sine egne, spesielt ikke fra ikea. Men vasken i seg selv er det ikke noe i veien med.

Vi kjøpte også vaskemaskin, siden den er integrert. Helt grei den også, men er sikker på at det finnes bedre på markedet.

Mitt råd er i hvertfall å bestille kjøkkenet MED utkjøring!! Da slipper du å samle sammen alle delene selv (for det er utrolig mye), og de bærer det inn dit du skal ha det. Så det er egentlig mitt beste tips :-)

Koster ikke så mye heller, hvis du ikke bor langt uti gokk :-)

Jeg har et nytt Ikea kjøkken. Er kjempe fornøyd. Både med konfyr, oppvaskmaskin og vask. Det er mye å velge i :)

Men blandebatterietene likte jeg ikke. Det kjøpte jeg hos en kjøkkenbutikk.

Ellers var det veldig enkelt å bygge sammen kjøkkenet. (jeg kjøpte meg en "damedrill",)

Selve vasken er helt super, men ikke kjøp ikea blandebatteriet.Det kan snurres helt rundt slik at en kan sette på vann helt inne ved veggen og lage oversvømmelse om en vil. Rørleggere liker heller ikke å bruke de, men selve vasken er helt ok.

Legg litt penger i benkeplaten og få den tilskjært for ellers er skøytene ganske så stygge. Den billigste platen har kun en metallskinne som holder platene sammen og den er synlig ovenfra ja... Ikke pent...

Det blir MASSE papp og emballasje av et ikeakjøkken!

Kjøp dempere til skuffene, det er utrolig praktisk.

Ellers har jeg kun gode erfaringer med ikeakjøkken :-)

har den hvite doble IKEA-vasken og kan ikke anbefale den. Advarer alle som sier de ønsker seg sånn. Javisst ser den bra ut, men får lett skår, er konstant møkketet, mye vanskeligere å holde ren enn de i sink, og ser mer møkkete ut også.

Er heller ikke fornøyd med krana, den er fryktelig tung å stoppe, men den ha vi ikke kjløpt på ikea når jeg tenker meg om.....

elllers er jeg kjempefornøyd. å kjøpe et kjøkken der er mye rimeligere enn andre steder...veldig mye....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...