Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 Bare en tråd for de som skulle ha lyst til å se hvordan det går. Lillemor blir lagt i 19 - 19:30 tiden og våkner som regel i 6-7 tiden om morgenen. Det har variert fra 1 til 4 måltider på natta i det siste, og nå var vi klare for å ta denne "jobben". I natt våknet hun første gang 00:30. Da hun våknet og sutret litt, gikk jeg bort å strøk litt på kinnet før jeg trakk meg tilbake. Hun ble stille og rullet seg over på magen hvor hun var veldig så fornøyd. Hun er ikke innstillt på å sove når hun ligger på magen, så jeg måtte snu henne en del ganger tilbake på ryggen. Det gikk 1 time før hun sovnet, og hun gråt omtrent ikke. Så våknet hun 04:10 og da kom også sirena på! Det tok 1 1/2 time før hun sovnet igjen. Da var klokka 05:40. Vi har bestemt at hun kan få første måltid klokka 6, men hun sov til nestn 7 før hun våknet igjen og fikk pupp!! Men trøtt var hun, så hun sov videre til 08:15! I natt er det jeg som har tatt meg av henne, neste natt er det pappa sin tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå