monkri mamma til 4 Skrevet 26. juni 2009 #1 Skrevet 26. juni 2009 hei. du lurte på de tidlige symptoma mine på graviditet.. j var små kvalm som kom og gikk, hadde murringer nederst i magen siden el og økt utflod.. stikkinger i puppa også. åssen går d? har du tatt en test? du må d da... er spent j da...
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Såå koslig at du svarte meg Takk for det! Jeg bestilte tester i går , så da bli det testing mandag gleder/gruer meg veldig. Føler jeg leter etter symptomer, men ikke denne gangen. Har mye utflod, vond i korsryggen, svimmel og murringer. Er 5 dager over IKM så jeg hååper :-D Du må ha masse lykke til med spiren!
monkri mamma til 4 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2009 blir spennende å følge med deg. hadde egentlig ikm i går j, men testa positiv på tirsdag..
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 26. juni 2009 #4 Skrevet 26. juni 2009 nei gjor du? gratulere ser jo det på nicket ditt da. domme meg! hehe. så kos da hvilken uke er du i da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå