Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg testet og testet så jeg snart er arm og blakk. TR skulle kommet senest i dag, men jeg har hatt vonde pupper og kramper i magen i to uker nå, så begynte å teste om tirsdagen. Har alltid hatt stabile sykluser på 26 dager, men etter forrige abort har det vært både 27 og 28 dager. Kunne antyde noe veeeldig svakt på testen tirsdag morgen. Så tester jeg igjen i dag og det er fortsatt veldig svakt. Så svakt at jeg må studerer den for å se at det er noe der. De tre gangene jeg har vært gravid har jeg testet positivt 4 dager før en gang, og på mensdagen 2 ganger (resulterte i aborter uke 10 og uke 5).

Nå trenger jeg noen solskinnshistorier fra dere som har testet positivt sent som det har gått bra med. Vet HCG stiger saktere om det er noe galt, og er litt redd for å miste igjen... Det her er bare helt pyton!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette svaret er vel ikke det du ønsker å lese, for jeg har aldri fått positivt test og aldri vært gravid som jeg vet om. Har hatt litt usabile sykluser i det siste , men troa for at jeg blir gravid en dag er der enda, men jeg er ikke så mye her inne lenger for det påvirker meg veldig og jeg blir letende etter symptomer hver eneste mnd, det hjelper å ikke være her inne så mye for da tenker jeg ikke så mye på det:)

Men masse lykke til til deg og håper at spiren sitter nå eller snart;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...