Gå til innhold

Termin i dag. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet det flere ganger, men lå inne med fare for prematur fødsel på sykehus i 7 uker (27-34).. Fikk bar gå på do og hente meg mat av og til............og her sitter jeg nå. Ønsker så inderlig at den lille kommer snart!! Sover nesten ikke og hodet mitt funker ikke helt.. -hehe- Er det vanlig at man kjenner mindre liv nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og har termin i dag :) Men ingen tegn til at babyen har skjønt at i dag er dagen.. Men har gått overtid før, så får vel smørre meg med tolmodighet!!! Jeg kjenner liv omtrent som før, vet ikke hva som er vanlig...

Skrevet

Jeg har også termin i dag :) Men fint lite tegn til at han har tenkt seg ut med det første. Gikk 5 dager over forrige gang, og er veldig mye mer tålmodig denne gangen :) regner ikke med at han kommer før i neste uke, så får jeg heller bli positivt overraska om han kommer nå til helgen ;)

Jeg kjenner like mye liv som før. Men det skal sies at jeg har en veeeldig aktiv unge i magen, og har hatt det hele tiden.

jeg sover som en stein fortsatt :) heeerlig! Var så stressa sist. Sikkert fordi det var den første, og det at jeg nyter hverdagen i fred og ro når eldste mann er i barnehagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...