Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen "fasit" på det? Er i uke 33 nå, babyen har lagt seg med hodet ned, men hodet er ikke festa. Har det noe med at magen vokser mer eller at den synker nå? Litt rart skrivi kanskje, men håper dere forstår:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hodet festet seg uke 37 hos meg og magen sank uke 38....Er i 39 nå...Magen vokste til 37 så ble den mindre... På meg iallefall

Skrevet

Magen min har sunket veldig, både lege og jordmor har kommentert dette. Den sank i uke 33, er nå 36 uker og hodet er fortsatt ikke festet men han har ligget med hodet ned siden uke 29.

Tror ikke det er noe fasit på dette. Men tror det er vanligere at den synkere senere enn det den har gjort på meg.

Skrevet

Min lille jente har liggi med hodet langt nedi bekkenet i over 4 uker. Og magen ser lav ut siden uke 32, så den har nok sunket her.

Vet ikke når det er vanlig, men tror det er litt senere enn dette. Mot slutten sier de vel, når de legger seg ned..

Skrevet

Men hvordan merker man at magen har synket? Og merker man det? Når jeg var til jordmor sist var jeg plutselig under den røde streken på sf-målen, og jeg har ligget på den hele tiden. Kan det være et tegn?

Er førstegangs, så lurer litt på hvor mye mer magen vokser, og om jeg vil få problemer med å puste utover sommeren ;)

Skrevet

Jeg har faktisk aldri opplevd at magen synker jeg. Med nr 2 sank den ikke engang når jeg hadde rier, så da hadde jeg full åpning og babyen lå fortsatt oppunder ribbena. Først når JM tok vannet datt han ned, og kom da ogs hele veien ned og ut på under 10 minutter ;-)

Skrevet

Man merker det på at den ikke er like langt oppi halsen som før. Man kan kanskje puste litt bedre, og så ser man det jo om den synker. den henger liksom lavere med en gang da....

Skrevet

Min sank plutselig i uke 31 allerede. Er så langt ned som den kan komme nå i uke 33. Jordmor lo nesten litt da jeg var der sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...