Gå til innhold

Da er vi tilbake fra Spania;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi skal ha baby!!!! :)

Jeg hadde virkelig ikke troen på denne mnd, for gubben har nesten ikke vært hjemme, og siste gang vi hadde sex, var 5 dager før EL.

Da hadde gubben feber, og det var for første (og siste) gang skikkelig plikt-sex.

(Jammen lå jeg ikke med beina oppetter veggen også...)

Men uansett, det klaffet!

Jeg ble så skrekkelig kvalm og bilsyk på veien ned, så tok bare en test for å sjekke, og jammen var den ikke positiv! Testet positivt 5 dager før IKM.

Etter tre tester til, som fortsatt var positive, begynte det å gå opp for oss at vi skal bli tobarnsforeldre, og nå bare koser vi oss.

Jeg er fortsatt kvalm, og blir veldig lett sint og lei meg, men det går nok over, vil jeg tro.

Lykke til dere andre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye:)

masse lykke til fremover:)

Skrevet

Takk for det:)

Vi satser på at alt går bra, og så får dere andre ha masse lykke til med prøvingen, og sånn ellers bare nyte sommeren, med reker, hvitin og utepils:)

Skrevet

Fra den ene solkysten til den andre, også med slike gode nyheter da:))

Masse masse grattsi med spire i maven:)

V håper vi kommer etter deg snart......

Skrevet

Takk skal dere ha:)

Kom gjerne etter, det er god plass inne på 1. trimester!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Det morsomme er at vi fant det ut på akkurat samme måten ;o) jeg ble kjempe kvalm og båtsyk når vi reiste på ferie sist uke. Og jeg testet også positivt 5 dager før ikm, med CB digital av alle ting :)

Lykke til i svangerskapet og håper vi snakkes på 1.tri :D

Skrevet

Til Studentmamma:)

Hold plass av til oss andre da på 1. trimester.......kanskje vi kommer etter en hel gjeng etter så mange deilige varme sommernetter det har vært nå:)

Skrevet

Hehehe... Gøy at vi fant det ut på samme måten, da. Rart det der. Men kanskje er det noe med det at man bør slappe av, og ikke stresse så mye med prøvinga? Ellers var det bare flaks;)

Ja, Tirilgirl. Jeg holder av plass, og eventuelt kan vi utvide, dersom det skulle bli alt for fullt. Det blir vel laget en del barn på denne årstiden, vil jeg tro. Førstemann var laget eksakt en mnd seinere, altså midt i fellesferien. Men han var ikke planlagt, da...

Når man planlegger barn har man vel kanskje sex uansett om man har ferie eller ikke;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...