Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag da jeg henta jenta mi i barnehagen hadde hun høy feber og var deretter i formen også. Ellers har hun vært helt frisk, så jeg lurte litt på om dette kan være solstikk?

Noen med erfaring?

Jeg kan jo nevne at hun hittill ikke har kastet opp eller vist sykdomstegn på andre måter enn feberen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt solstikk en gang som voksen. Jeg kan ikke huske å ha hatt feber (det er noen år siden det skjedde), men jeg hadde ufattlig intens hodepine, så ille at jeg bare klarte å ligge nede. Jeg følte meg uvel (men ikke noe oppkast) og jeg var helt i ørska, sånn at en del av kvelden har jeg litt vanskelig å gjøre rede for. Det ga seg etter noen timers hvile.

Ingen av barna mine har hatt dette (de bruker alltid solhatt), så jeg vet ikke om barn reagerer annerledes enn voksne.

Skrevet

Lurer på om jenta mi hadde noe likt i går, etter noen timer ute i den varme sola. hadde et par runder med feber i en time eller to, kjentes det ut som, var slapp og ville ikke spise. Jeg er ganske sikker på atd et er en reaksjon å sola - hadde glemt solhatt, men var mye i vannet med vann i håret. Er nok ikke det samme som solstikk, men en eller annen rekasjon på varmen tror jeg ganske sikkert det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...