Gå til innhold

Noen her som plutsrlig har gått NED i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 4-5 ukene har jeg gått ned 2 kilo.. og symfysekurven stiger ikke like mye lenger, men har jo vokst, og er forsatt over streken. jordmora synes ikke det var bra, ville ha meg på ekstra UL, er ikke det litt overilt når magen likevel er over normalen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veier det samme nå som i april og er i uke 39...Liten mage oxo,men alt ser bra ut... Masse lykke til

Skrevet

Bedre føre var.. de har som oppgave å ta vare på oss gravide, selv om alt virker bra, er det lurt å sjekke..

Var selv igjennom runden på forrige torsdag. Har vært klassekontakt i 7. kl og skulle arrangere pynting til avslutning etc. men ble heller sykehuset på meg noen timer!

Rakk å komme til festen da. Spurte om å vente litt, men de ville sjekke alt samme dag.

Alt var flott og det var kos å se lillemann igjen :)

Skrevet

Jeg veier 1 kg mindre nå i uke 35 enn jeg gjorde i uke 26, har altså ikke lagt på meg noe på 9 uker, bare gått ned. Magen har derimot vokst som normalt. Jm sier at så lenge jeg spiser som rikelig er det ingenting å bekymre seg for =) Jeg er veldig slank fra før.

Skrevet

Jeg har gått ned ca 1 kg fra uke 24 til nå i uke 32. Magen min er liten og da (ligger under streken). Jeg har allerede vært på en ekstra UL pga fallende sf mål, men snuppa i magen var akkurat så stor som hun skulle være og alt så bra ut, men legen min er likevel litt bekymret og jeg må til kontroll annenhver uke for at hun skal få følge med. Jeg har også fått beskjed om å slappe av mye.

Skrevet

Hei! :-)

Jeg har alltid gått ned ca 2 kilo i dei siste ukene av graviditeten, så det tror jeg iallefall for min del er helt normalt! :-)

Jeg er i uke 34 og har til sammen lagt på meg nesten 10 kilo, men da jeg var på kontroll onsdag hadde jeg kun lagt på meg 20 gram, så da tyder det på det samme denne gangen også at jeg ikke kommer til å gå opp noe særlig mere denne gangen heller, så sant man ikke får vann i kroppen da......

Skrevet

Glemte å skrive at babyen vokser på kurven sin likevel! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...