Gå til innhold

Da var vi endeleg komplett:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til tysdag 16.juni vakna eg av smerter i ryggen og brystet. Etter eit par timar ringte vi legevakta for å høyre kva vi skulle gjere. Etter litt fram og tilbake reiste vi på sjukehuset. Legen fann ikkje ut kvar smerene kom frå so han sendte meg opp på føda. Der blei det konstantert 3-4 cm opning men eg var ikkje i fødsel. Etter 4 timar i eit smerteh.... blei det bestemt att denne ungen måtte ut slik at eg kunne få meg noko smertestillande. Dei turte ikkje å gi meg morfin da dei ikkje viste kor store nurke va 20 dagar før termin. 09.30 tok dei vatnet og kl 10.15 vurderte dei å sette drypp pga null framgang. 10.25 fekk me litt panikk da eg fekk trykketrang. Jordmora sjekka og jaggu var der full opning å det blei kaos på fødestova da ingenting var klargjort. 10.30 nekta eg å knipe igjen meir og på eit press kom nurket ut. sia me ikkje visste kva det ville bli denne gangen fekk vi sjekke det sjølv.Og etter to prinsar kom endeleg prinsessa. Ho var 3140g, 49 cm lang og var 34 cm rundt hovudet. Måtte sy 4 pyntesting da ho greidde å snike handa si opp til hovudet på veg ut. Dei var snare med å gi meg smertestillande etterpå sia smertene ikkje var fødselsrelaterte. Nå må eg berre bestille meg ein legetime så vi finn ut kva som gav meg slike smerter.

No koser vi oss heime med BENEDICTE. Ho er kjempe snill å sjølvsagt verdens nydlegaste prinsesse som dei to storebrorane på 71/2 år og 16 mnd vil kose med heile tida.

Da dette var siste med oss takkar eg for meg her på BIM og ønsker alle saman ein god sommar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så meget....

Skrevet

Gratulere så masse med jenta, og lykke til videre :)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Det var en kjapp fødsel, gratulerer så mye med lillejenta!!! Håper de finner ut av brystsmertene dine... Kos deg med det nye familiemedlemmet:-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg venter også tredjemann og gleder meg stort...

Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Skrevet

Gratulerer!

Høres akkurat ut som min ene fødsel som startet med sterke smerter i mage/ rygg. De fant ut at det var et gallesteinsanfall hos meg, og jeg fjernet galleblæren to måneder senere. Du kan få en pekepinn om det er dette ved å ta noen blodprøver hos legen.

Et sikkert tegn på gallesteinsmerter er at du har bevegelsestrang. Umulig å sitte i ro når smertene herjer.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...