Gå til innhold

mas om den manducaen igjen :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått ein sånn nå, men fine sje ud kor beina ska ver liksom:P??

bler jo nesten i spagat å det ser jo sje mye godt ud...hm, va sje så lett :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det som er bra for de små, i forhold til f.eks. babybjørn... Lykke til. Herlig å bære i.-)

Skrevet

Når vi er inne på manducaen, hvor fester dere stroppene til denne "hodeskjermeren"? Jeg kiler de i de festene til selene på skuldra, men synes det virker litt sånn provisorisk??

Skrevet

Det er to sånne ting du skal stripse festene fast i :) SMå svarte dingser...

Gjest yrild
Skrevet

Hvis babyen er liten (under 6,5 kg) blir det litt mindre spagat hvis du bruker babyinnlegget. Vi brukte det ganske lenge med glidelåsen på ryggen oppe, du merker det når det ikke trengs lenger.

Sovehetten festes i de svarte knappene på skulderstroppene og de kan skyves opp og ned etter behag (litt nede når han er våken så han får sett mye og skyves opp når han sover så han får god støtte til hodet).

Skrevet

Jeg har en manduca også, og elsker den. Men kan jeg bære babyen med ryggen hans mot min mage? Sånn som man kan med baby björn?

Gjest yrild
Skrevet

Nei Manducaen kan ikke brukes til å bære babyen med ansiktet fremover. Da trenger du Baby-björn, sjal e.l. Du kan derimot bære på hofta og på ryggen.

Skrevet

Jeg leste at manduca'en passer best til barn fra ca 4mnd.. Men kan brukes til mindre med spedbarnsinnlegg. Kan jeg bruke den på gutten min når han er 2 mnd??

Skrevet

Jada, det er jo bare å prøve og se om han liker det=) Det står jo på manducaens hjemmeside at den kan brukes fra 1 mnd, så det skader ihvertfall ikke! Husk at de gjerne hyler litt når man tar de nedi, men så fort man begynner å gå med den, så roer de seg ofte ned igjen...Sånn funker det ihvertfall her i gården, og hun kan fort bli urolig nedi der hvis jeg står for lenge stille;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...