Gå til innhold

Har fått velsignelse til å kjøpe ny vogn til kommende lillebror eller lillesøster. Trenger et lite tips.

Anbefalte innlegg

Vi har TFK twist til snuppa som vi har fra før. Hun blir straks 2 år og vil være 2,5 år når den nye babyen kommer. Vi har vært veldig fornøyd med den vogna, men har nå lyst på en annen type for forandringens skyld.. :) Noen tips til vogner som er enkle å legge sammen, ikke for tunge og gjerne der sprtsdelen er vendt mot den som triller. Er ikke så mye i skog og mark akkurat, men går lenge og mye i bymiljø..

Fortsetter under...

Helt enig! Jeg hadde ikke valgt noen annen etter å ha hatt denne vognen. Har en splitter ny Bugaboo stående som venter på lillebror i magen:)

Så kjekt. Skal sjekke ut Bugaboo. :) Har du en datter som heter Mia? Det heter mi og. :) Hva skal lillebror hete da? Trenger litt navnetips også med det samme..hehe. (Vet ikke kjønn enda vi da, men.. :))

Jeg har en datter som heter Mia ja, men hva lillebror skal hete har jeg ingen anelse om. Synes det er skikkelig vanskelig å finne et navn jeg og mannen vil ha.. Men tar også gjerne i mot forslag:)

Annonse

Jeg for min del er suuuuperfornøyd med min Teutonia Spirit s3. :-)

Ellers har mange jeg kjenner veldig mye godt å si om sine Easywalker sky vogner.

Har tenkt litt på Marcus, ja. :)

Ingen som ville anbefalt Emmaljunga forresten? Har hørt en del bra om den, men vet jo ikke...?

Vi har også streifet innom Marcus :)

Jeg hadde Emmaljunga da Mia var baby, synes den var stor og tung. Vognen er stabil og fin, men jeg går aldri tilbake til den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...