Gå til innhold

noen som har sportstrilla carena Easy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne?

fornøyd?

Akk kjøpt den,betalte 800kr for den helt ny.

Den triller omtrent av seg selv og er kjempe fin på gress og grus.

på asfalt burde man låse forhjulene,det er jo fast underlag vettu.-.

Genialt med plass til 2 kopper/flasker ol på toppen i denne beholderen:)

ut på tur ,aldri sur:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har den. Brukte den til jenta vår og skal visstnok bruke den til gutten vår og. Mannen er fornøyd og jeg har hørt om veldig mange andre som liker denne godt. Selv liker jeg den ikke, men ville sikkert ikke likt noen annen trille bedre heller....:P

Skrevet

Den er fin den.

Liggestillingen er bra.

Begynner jo å knirke litt etter en stund men slik er det vel bare.

Go plass under vogna til shopping :)

Kjøpesentervogn..

Skrevet

kjempe bra å høre:)

testet den på 1 times gå tur i dag på asfalt og den funka til det og...

Bra kjøp dette ja;)

Skrevet

Vi har denne og er fornøyd. Kjøpte den for å ha med på ferie i sommer, men har endt opp med å bruke den når vi er på kjøpesenter o.l. også. Tar liten plass i bilen, veldig enkel å legge sammen, full liggestilling for babyen, god plass i handlekurven og koppholder er et pluss. Lett å trille er den også. Ja, den knirker litt, men for den prisen (600 betalte vi på salg) er det helt greit.

Skrevet

Hjulene må smøres jevnlig for å unngå knirking!

Vi kjøpte den i vinter da vi skulle til syden og har vært veldig fornøyd. Damen vi kjøpte den av sa at dette med knirk var en svakhet, men at det enkelt kan forebygges ved å være flink til å smøre. Dersom den var i bruk hver dag så ville hun ha smurt hjulene en gang i uka. Vi har ikke brukt den så mye, så vi har ikke smurt noe. begynner imidlertid å bli knirk nå, så nå må jeg finne ut hva man egentlig smører med.... verktøy på boks kanskje? sykkelolje? Noen som vet?

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...