Gå til innhold

Litt tidlig ute- men noen som er klar for treff etter sommeren? Sånn i slutten av august +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt tidlig ute jeg nå, men lillegutt er bare 4 1/2 uke gammel så vi er ikke helt klare for kafèbesøk enda :-)

Så mitt spm er; er det flere her som er klar for treff når høsten nærmer seg?

Jeg er forøvrig snart 29 år og har to "små", en på 9 og en på 4 1/2 uke :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med :) Er 23, har en jente som er èn uke eldre enn din. Kjenner selv på at det er litt tidlig med treff så dette passer meg bra, blir fort sliten ute blandt folk. Trilleturer hadde også vært koselig :)

Skrevet

jeg og snuppa er gjerne med! Hun er to og en halv måned gammel :) jeg er 23.

Skrevet

Så kjekt :-)

Trilleturer er også supert, ja!! Med koppholder på vognen kan vi trille bebis og drikke kaffe (hvis dere liker) samtidig- og få litt etterlengtet trim også :)

Hvor i byen bor dere, da?

Skrevet

Hei,høres korselig ut har en sønn som vart født 29mai 09. er 29 år

Skrevet

Jeg vil også gjerne være både på kafebesøk og på trilleturer! Jeg har en liten prinsesse som er 3 uker i morgen. Selv er jeg 24 år og vi bor i Ytre Sandviken.

Skrevet

Kjempekjekt :-)

Kjenner jeg gleder meg til å komme meg mer ut av huset, og gleder meg til å treffe dere andre og bebisene deres!

Skrevet

Vi bor på landås,min sønn på 2år begynner i barnehagen den 19 augst så eg blir da gående heime med minste mann om dagene etter det

Skrevet

Bor også på Landås :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil også gjerne treffes etter sommeren:) På trilletur eller kafè, hadde vært kjekt å treffe noen i samme situasjon. Er 32 og har en jente på 3 mnd:)

Skrevet

Hei alle sammen

Det hadde vært kjekt med treff ja, men er litt tidlig for oss enda og. Snuppa blir to uker i morgen, og jeg kjenner at kroppen ikke er helt klar enda;) Men både trilletur og kafè besøk hadde vært kjekt.

Bor i bergen vest og skal i tillegg studere nå i permisjonen, så det kan bli litt hektisk. Men er usikker på om jeg skal følge forelesningene eller ikke i og med at jeg ikke vet hvordan snuppa reagerer på det;) Kan jo ikke komme med en liten som er sint og sulten inn på forelesningssalen:D

Skrevet

Heia. Vårt lille gull kom til verden 18.juli, så er enda litt tidlig med treff. Men er med på treff etter hvert.

Skrevet

Jeg begynner å bli klar for treff nå jeg:-) Er det noen andre som har lyst til å treffes en gang i neste uke feks?

Skrevet

Foreslår mandag 31. august!

Noen som er med? Legger ut treff på treffsiden, så får vi se om det blir noen respons :-)

Skrevet

Jeg vil gjerne være med, men den uken passer dårlig for meg... fredag 28. passer bedre... ellers så blir jeg med på senere treff uansett:-)

Skrevet

Mulig det er litt egoistisk av meg, men neste uke har sambperen ferie så da tenker jeg at vi kommer til å være sammen :-)... Hva med 2. uken i september, da?

Skrevet

Forstår godt d:-) 2. uken i OKTOBER passer bedre! Best onsdag og torsdag..

Skrevet

Ok!! :-)

Har veldig lyst på et treff før også, men vi får se hva vi får til :)

Skrevet

Hehe, jeg mente at jeg kan 2. uken i september ja;-) ikke oktober, det var litt lenge til;-)

Skrevet

Det er planlagt treff tirsdag 1. september kl 1030 på Galleriet i 5.etg:)

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff. Har en jente på 4 mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...