Gå til innhold

Litt tidlig ute- men noen som er klar for treff etter sommeren? Sånn i slutten av august +

Anbefalte innlegg

Er litt tidlig ute jeg nå, men lillegutt er bare 4 1/2 uke gammel så vi er ikke helt klare for kafèbesøk enda :-)

Så mitt spm er; er det flere her som er klar for treff når høsten nærmer seg?

Jeg er forøvrig snart 29 år og har to "små", en på 9 og en på 4 1/2 uke :-)

Fortsetter under...

Jeg er med :) Er 23, har en jente som er èn uke eldre enn din. Kjenner selv på at det er litt tidlig med treff så dette passer meg bra, blir fort sliten ute blandt folk. Trilleturer hadde også vært koselig :)

Så kjekt :-)

Trilleturer er også supert, ja!! Med koppholder på vognen kan vi trille bebis og drikke kaffe (hvis dere liker) samtidig- og få litt etterlengtet trim også :)

Hvor i byen bor dere, da?

Jeg vil også gjerne være både på kafebesøk og på trilleturer! Jeg har en liten prinsesse som er 3 uker i morgen. Selv er jeg 24 år og vi bor i Ytre Sandviken.

Annonse

• 2 uker senere...

Hei alle sammen

Det hadde vært kjekt med treff ja, men er litt tidlig for oss enda og. Snuppa blir to uker i morgen, og jeg kjenner at kroppen ikke er helt klar enda;) Men både trilletur og kafè besøk hadde vært kjekt.

Bor i bergen vest og skal i tillegg studere nå i permisjonen, så det kan bli litt hektisk. Men er usikker på om jeg skal følge forelesningene eller ikke i og med at jeg ikke vet hvordan snuppa reagerer på det;) Kan jo ikke komme med en liten som er sint og sulten inn på forelesningssalen:D

Annonse

Mulig det er litt egoistisk av meg, men neste uke har sambperen ferie så da tenker jeg at vi kommer til å være sammen :-)... Hva med 2. uken i september, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...