Gå til innhold

hmm?

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste uka har jeg hatt skikkelig mye utflod... sånn at jeg trenger truseinnlegg...

merkelige greier..

hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt dette i over en uke nå. Hadde IKM på mandag, ikke noe tegn til tr. Har ikke testet da jeg ikke er i nærheten av butikk:-/

når har du tr da?

Skrevet

aner ikke for jeg har gått på trippel pergo men uten at det ble el av d.. jeg får ikke mensen av meg selv lengre...

Skrevet

kanskje det kan være ett godt tegn??:D

krysser fingrene for det jeg da:)

jeg for min del bruker så og si alltid truse innlegg...har alltid utflod jeg:(

Skrevet

mye utflod var ett sikkert tegn på graviditet på meg...

har du tatt en test?

Skrevet

kan jo alltids håpe på at det er et godt tegn men uten el blir d vell ingen gravditet.. han så jo på eggstokkene mine på dag 14 da så de helt døde ut..

hm...

men man slutter jo aldri å håpe..

Skrevet

monkri:

hvilken andre symptomer hadde du tidlig? :)

jeg er tre dager over IKM men ikke tegn til noe, Annet myyye utflod. går på do hvert 15 min, å noen ganger tisse jeg blankt.. har ikke testa enda.. rett for negativ test :(

Skrevet

uff da...men vet du?? jeg har en veninne som var full av cyster på eggstokkene...hadde ikke el og gynekologen sa til henne at dette kunne ta år.mensen var så uregelmessig også..kunne gå to mnd mellom hver...men plutselig...så var cystene borte etter homeopatkur....og da fikk hun pergo....ble ikke gravid da heller...men så...etter 9 mnd...da satt det...helt uten noe som helst...så er alltid håp<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...