Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Låg våken i hele natt og hørte på småen som bjeffet og som ellers også hadde alle falsk krupp tegn. Men han var i forholdsvis fin form. Når jeg tok han inn i vår seng begynte han å hoppe og danse og leke seg. I flg denne artikkelen om falsk krupp: http://www.barnimagen.com/dinbaby_site/innhold/tema/foerstehjelp/falsk_krupp/(language)/eng-GB skal alle barn ha legetilsyn. Men er det virkelig nødvendig? Er falsk krupp noe som oftere oppstår når det er varmt? Det er virkelig varmt på soverommet hans om natten og det lar seg ikke kjøle ned. Jeg får derfor ikke hatt han i et avkjølt soverom slik som anbefalt... Varer dette lenge? Mao - vil jeg oppleve det samme i natt?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #2 Skrevet 26. juni 2009 Kan ikke svare deg ang om barnet bør ha legetilsyn..men da jeg var liten ble jeg syk (bronkitt/krupp) da det var vær forandringer.. fikk det ekstra kraftig når det gikk fra middels ute temp til veldig høy ute temp..jeg hadde det i 3-4 dager
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #3 Skrevet 27. juni 2009 tror de pleier få det mest på vinteren når det er kaldt. du trenger ikke gå til legen hver gang. men om det er første gangen kan det jo kanskje være lurt? snuppa fikk det når hun var 1.5 år. Hun ble skikkelig tett så vi dro på legevakten. vi kjørte med vinduene åpne og stod mye ute i kald luft ( dette var midt på vinteren) så hun slapp å få noe medisin for det. hun ble bedre av kald luft. nå når det er sommer og hvis hun blir tett så kan hun sitte foran åpen fryser. ev kjøleskap. en husk å kle godt på. skal ikke fryse. bare puste inn luften...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå