Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Jeg har lagt på meg 15 kg, og er bare i uke 30..er skrekkslagen - og lurer fælt på hvordan dette skal gå. Har stor mage og fikk stor baby sist...Men det verste er at jeg ikke helt skjønner hvor alle kiloene er? Noen andre som har lagt på seg så mye? Er normalvektig i yrgangspunktet, og ganske høy...
millere Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Tror jeg "er der" nå jeg også, er normalvektig vanligvis og la på meg totalt 12kg sist. Men ved forrige jordmortime i uke 26 var jeg opp 10kg. og nå har magen vokst en del mer...(31. uke) Prøver å gå en time hver dag (og det har funket 8 av ti ganger), men ellers vet jeg ikke hva som skjer. Spiser mer søtt denne gangen da...mye mer søthungrig.... Uansett, har sluttet å veie meg. Blir bare deppa av det. Jeg vet jeg skal ned igjen og er klar som et egg til å begynne treninga noen uker etter fødsel:))
Trejenter? Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Dette er min förste og jeg er i uke 29, har gått opp 11 kg sist hos legen men det er ett par - tre uker siden, tipper det har blitt mer. Magen vokser og jeg har fått mer vann i kroppen Jaja, det ordner seg
Tøssa Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Jeg er 33 uker og har lagt på meg 21kg!! går opp ca 1kg i uken...var ganske tynn i utgangspunktet da ... ganske uvant å drasse rundt på så mange kg gitt...men men..
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Jeg sprekker! Dette er mitt andre svangers. og jeg er 30 uker på vei og lagt på meg 14 kg! Jeg har fått masse strekkmerker, ikke på magen men ALLE andre tenklige plasser og lurer på hvor det vil ende.. Jeg ser ut som ei tønne og blir redd min egen skygge! Hah.. Og egeeentlig brukte jeg å være ei sexy, slank rype! Slå den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå