mortil3nå Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Er bare nødt for å komme meg til et vann, uten bil. Hvor kan jeg ta buss fra Grorud eller omegn for å få kjølt ned kroppen til meg og mini litt? Tenkte kanskje årvoll, men er den dammen noe fin å bade i for en på litt over 1 år? Har Svarttjern åpnet enda?
juli-jenta Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Svarttjern åpnet på st.hans aften, har blitt kjempefint der. Rent vann og flotte bademuligheter for småttinger:=) Synd jeg har flyttet derifra gitt...Kan tenke meg det er litt kaldt å bade i Stemmern nå, men Badedammen kanskje?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 På Ammerud ligger det vel et lite tjern like ved Apalløkka ungdomsskole. Jeg har hørt at det er fint der, men har ikke prøvd det selv enda ... ellers får du komme hit til Skillebekk til det bitte lille tjernet på toppen av åsen. Det er så fint atte for de minste :-) Men det er ganske slitsomt hvis du skal gå helt fra Skillebekk da. Best å time det slik at dere får tatt den lille melkeruta som går opp til Tjernslia (koster 30 kroner tror jeg fordi det er utenfor oslo).
MJ<3 Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Hvor ligger Svarttjern? Jeg bor på Kalbakken og vil også BADE med mini!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Badedammen på Tonsenhagen (Årvoll) er veldig fin for så små. Vesletjern (v Apalløkka) er tappet ned for å reparere demningen, så det er ikke noe fint i år.
juli-jenta Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Svarttjern ligger på Romsås, ett friområde mellom blokkene der oppe:) Virkelig flott og fint har det blitt der nå! http://www.prosjekt-groruddalen.oslo.kommune.no/article141288-8227.html (Kan lese litt om hva som har blitt gjort der)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Jo vet du hva,det er faktisk kjempefint for de minste der i år!har vært der å bada vi,og det er helt supert,grunnt og med sand i bunnen!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 Badedammen og Steinbruvann er jo helt perfekt. Kjempefint der og rett ved der du bor=) Har vært der to dager på rad nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå