Gå til innhold

jeg fikk gavekort på 500 kr på H&M i dag! noen flere som vil ha?

Anbefalte innlegg

pointshop.no heter det, der kan man få poeng for å besøke links, gjøre undersøkelser, melde deg på nyhetsbrev osv. alt er gratis! (det finnes div kampanjer der også hvor man f.eks får gratis ting mot å betale porto osv, men disse har jeg aldri brukt). til sammen har jeg mottat gavekort på H&M for 2600 kroner, og har ikke betalt noen ting for det, life is goood! (kan bytte poengene i masse annet der også, leker til barna/klær, vesker, solbriller, smykker sexleketøy osv, men jeg foretrekker gavekort:) meld dere inn gjennom denne linken

http://www.pointshop.no/?ref=715697

god poengjakt!

Fortsetter under...

Eg har blitt oppringt tre gonger eller noko, avslår høflig berre.

Forøvrig er HI ute etter meir poeng siden at ho oppgjer sin kode, så ho får poeng for at andre registrerer seg på den linken.

www.pointshop.no er direktelink til sjølve sida.

jeg har aldri blitt oppringt av pointshop og jeg har registrert både tlf og adresse for å få mer poeng. hva så om HI får poeng for å verve folk, dere får jo gratis gavekort eller andre ting.

synes det er en flott side jeg. men skal innrømme at jeg jukser litt; man får jo poeng får å svare på spøreskjemaer. jeg svarer bare på den første siden jeg, der jeg registrerer e-post adr og sånn, så får jeg poengene selvom jeg ikke svarer på resten av sidene :)

Annonse

Å, det vil jeg også! Skal melde meg på NÅ! Er med hos zapera.com, men har aldri vunnet noe som helst. Og på buzzador har jeg aldri fått være med på kampanje, så de kan drite og dra, hehe.

(jadda, jeg er lettlurt, men gir nå ikke fra meg penger til noen ihvertfall!)

hei! jeg svarer på dagens spm (20 p), åpner hver mail (10 p, alt fra 1-3 mail om dagen), besøker links (20 p, og ofte mange nye links), svarer på alle undersøkelser det står gratis på, i tillegg til at jeg godtar en interessante tilbud innimellom (sånne man bare betaler porto for), f.eks på bøker, barberhøvler, fremkalling av bilder osv, også melder jeg meg ut samme dagen jeg mottar pakken min slik at jeg slipper å være medlem å få pakker i posten til full pris. mye flott jeg har fått billig på den måten også

det tar jo en stund å få nok poeng til et gavekort på 500 kr, men det er fort gjort å få nok til et på 100 eller 200 kroner.

jeg er også medlem av verdifullmening.no, der kan du bytte poeng inn i gavekort til f.eks alle coop butikker, narvesen platekompaniet o.l, og galluppanelet.no der du kan bytte poengene inn i forskjellige gaver. der har de faktisk en del dyre kvalitetsting og tang, f.eks rosendahl, menu o.l. dette er to sider der man mottar spørreskjemaer på mail med jevne mellomrom

åååååå! nå ble jeg så sint! var inne på galup nå, men jeg får tydeligvis ikke lov til å invitere noen! det står bare "alle som blir invitert kan være med forutsatt at de er over 15 pr og har tilgang på internett", men det står faen ikke hvordan man inviterer folk. finner ikke en eneste link eller noe jeg kan bruke for å invitere andre. ok, skjønner at det er hormonene mine som er ute av kontroll nå, men det var jo helt håpløst jo! sendte de en mail jeg, så skal jeg si ifra når jeg får svar

Annonse

Hva med å skaffe en ordentlig jobb med ordentlig lønn, i stedet for å sitte i timesvis og trykke på linker for å få lusne gavekort? Blir flere shoppingkroner av det, skal jeg si dere. Snakk om å være lettlurt.

Ja, dei har sikkert fått inn nye. Forstår ikkje kvifor nokon vil bestille seg gavekort på 500kr når ein kan få ein iPod for enda mindre poeng.

Men det står jo at ein kan bli nødt til å betale moms og toll, så kanskje det ikkje er lurt å bestille noko så stort?

står det? det har jeg aldri sett... er det ikke en norsk leverandør som sender de ut da kanskje... en sånn ipod mini koster jo bare 350 kr i butikken (har faktisk sett den til 249 en gang også).

dessuten har jeg musikk telefon som tar like mange sanger så da vil jeg heller ha gavekort. dessuten syne sjeg den er litt dum fordi den ikke har skjerm, da får man ikke trykket fremover til den sangen man må ha uten å begynne å høre på den først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...