Gå til innhold

Noen som har tips om en fin by i nærheten av Billund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Danmark men finner ikke det perfekte stedet å overnatte! Noen tips? Reiser med 3 små barn.

Skrevet

Vi skal bo på lalandia i Billund. Dyrt, men visstnok veldig, veldig bra:)

Skrevet

Ja har sett Lalandia men det blir knalldyrt...

Skrevet

Vejle er ikke så dum en by. Et lite stykke fra Billund, da. Halvtime-tre kvarter eller noe sånt

Skrevet

Juelsminde og Vejle ca timen fra Billund?

Skrevet

Vejle er en veldig koselig by! Vi bodde der ifm Legoland besøk for et par år siden.

Se evt. www.booking.com for hotellovernatting

Skrevet

Takk for tips! Ser i Vejle og Juelsminde og Pøt. Hvordan er Vejle? Finnes det shoppingmuligheter der?

Skrevet

Ja, det er jo en by med shoppingmuligheter. Vi var på et ok kjøpesenter, men husker ikke hva det heter dessverre.

Park Inn er et familievennlig hotell i Vejle. Vi bodde der. Det var nesten bare barnefamilier der. Rolig om kvelden. Grei frokost, barnevennlig. Ligger akkurat i utkanten av byen. Var et svømmebasseng på området, vi var ikke der.

Skrevet

Det var faktisk ikke dyrt med hotell der, men.. Tør jeg å bo på et familierom med 3 små?? Hvordan gjør man det med middager, må man da spise på restaurant hver dag den uken?

Skrevet

Vi bodde på Australia, midt i en oppussingsperiode, men vi fikk et svært familierom med dobbeltseng pluss to køyesenger, stoler og bodr. eneste minuset med alle på ett rom og ingen uteplass er at de voksne ikke kan sitte noe særlie lenger oppe og nyte kveldsroen :-) Men, det gikk helt fint for to netter, vi tilbragte hele dagen i Legoland, så det ble kun frokost og soving Skal dere lage mat selv bør en satse på noe ala Lalandia Billund eller ferihus.

Skrevet

Det blir billig faktisk, men det eneste minuset er at vi blir nødt til å sitte stille på rommet om kvelden... Litt kjedelig da.. men jeg ser nå etter hus i Vejle. Takk for tips!

Skrevet

Hei alle sammen, det ble Hotel Australia, en uke for 6000 kr med frokost, for 5... Bra tror jeg!

Skrevet

Heia, jeg ser godt jeg er litt sent ute, men jeg ville ellers foreslå Horsens, som er litt billigere og litt mindre enn Vejle, veldig hyggelig, gode strender, og masse gode butikker og spisesteder. Men så kan jo andre kanskje benytte seg av tipset :) God tur :)

Hilsen Loy'en som bor i DK, har svigermor i Horsens, svigerinne i Vejle og liker begge byer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...