Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg? Noen som har malt huset sitt grått og hvitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal male huset vårt nå og klarer ikke å bestemme oss for gråfarge. Noen som har malt grått som kan sende meg bilde og kanskje fargekode? Please... Ikke lett dette her!!

Skrevet

Holder på.. dvs, vi har hvitt hus med brune vinduskarmer, og nå skal det bli hvitt med grå vinduskarmer. Så langt er 2/3-deler av huset malt i eggeskallhvit tror jeg det ble? Og gråmalingen er kjøpt men ikke påbegynt, mener å huske at jeg gikk for en som het Naturlig. Jeg stod bare i butikken og sammenliknet de forskjellige gråfargene med den hvitfargen vi hadde, og syntes den så ut som den kunne passe. :)

Skrevet

Her skal det være omvendt, grått med hvitt. Hadde valgt askegrå, men synes den ble veldig mørk... Så da ble vi i veldig tvil!

Skrevet

Vi har nettopp malt, og den gråfargen heter FRONT, har dessverre ikke fargekode.

Den er utrolig lekker, vi har fått masse kommentarer både fra kjente og ukjente om at den gråfargen er så fin. Den er ikke for lys, og ikke for mørk.

Skrevet

Vi har akkurat malt huset i grå skifer, kjempefornøyde!

Skrevet

Hei, har prøvd å sende deg PM men du har ikke profil... Skulle så gjerne ha sett bilde, kunne du ha sendt meg bilde eller MMS? Send meg nr ditt på PM.

Skrevet

Mai-mamsen, du har PM!

Skrevet

Vi malte i fjor med Jotuns farge "Riddergrå" (957) og er veldig fornøyde med den. :o)

Skrevet

Takk for svar! Jeg har vært og brukt hundrevis av kroner på små 1 liters bokser på forskjellige gråfarger...

Jeg så på bloggen og fargen var kjempefin, men tror jeg valgte mørkere farger.

Skal prøve ut FRONT og Skifergrå først!

Skrevet

Det ble Front med eggehvit! Håper jeg ikke angrer! Har lagt inn bilde på jotun.no/fargevelger, der kan man male huset, men bildet ble ikke helt klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...