Gå til innhold

Dere som har mistet i 2 trimester

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eg hadde ein liten blødning, berre anntydning, neste dag var det som ein mens blødning. Kom på ul og då var gutten vår død. dette skjedde i uke 20. Legane trur det skjedde i ca veke 16, Har no ei lita jente og fekk fantastisk oppfølgning i svangerskapet.

Mistet i 14+0, begynte som blødninger om morgenen, fostervann kom ut på ettermidagen og fosret like etter. Pyton. Men fosteret var så lite at det nok hadde vært dødt en stund uten at jeg hadde merket det. Skulle ikke vært på UL før uke 19.

han sluttet å sparke i uke 20, og hele kroppen min prøvde å si i fra at noe var galt. magen krympa, lissom.

men først en uke senere, når jeg hadde en liten sporblødning så fikk jeg komme inn til sjekk, der de slo fast at jeg hadde rett. Da hadde han vært død noen dager, antagelig.

hos oss blei d oppdaga på ul i uke 18, d begynte bra, vi så en levende beby, men plutselig ble legen helt stille og flere leger blei tilkaldt. den hadde mange alvorlige missdanelser, den ville ikke ovelevd utafor magen min, så vi valgte og avbryte og fødsel blei satt igang noen dager etterpå. d værste jeg har opplevd noen gang!!

er nå 6 uker på vei. og har blitt lova bra oppfølging, med så mange ul jeg vil ha.

Annonse

Mistet da jeg var 16+3. Blødde litt til og fra før dette. Men hadde sett et levende foster som tilsynelatende hadde det bra i uke 8 og 9. Blødde og hadde litt småvondt i magen, men legen min sendte meg ikke videre på UL siden jeg hadde blødd flere ganger og alt var bra. Dagen etter gikk vannet og fosteret kom en stund etter.

Jeg mistet i uke 15, hadde hatt litt smerter i magen hele dagen, og når kvelden kom og jeg endelig kunne legge meg på sofaen og slappe av sa det "poff" og både vann og foster kom samtidig. Navlestrengen var festet og jeg turte ikke gjøre noe så ventet med fosteret hengende fast til meg til ambulansen kom en 20 minutter senere. :(

hos oss vart det oppdaga i veke 19 på UL. Hadde vore på 4 UL tidligare i svangerskapet, og vi rekna med at alt var ok, slik både a hus og gyn sa. Vi gledde oss stort til å sjå nurket som svømte rundet, hadde kjent spark sidan veke 14.

Sjukepleieren som utførtret UL, vart stiv i blikket og sa rett ut, her er det noe virkelig galt. Jeg henter overlegen. Og det var virkelig galt. Dette var fredag. mandag var det skjemautfylling, tirsdag møte i abortnemda og onsdag innleggelse og medisinsk abort. Heilt jævlig for å vera ærlig. Desverre er ikkje livet alltid rettferdig. Vi fikk fantastisk oppfølging på Ullevål, takk og lov at vi kom dit, hadde egentlig std. UL på Ahus i veke 23. Vårt foster hadde store misdannelser og turner syndrom.

No er vi gravider igjen, veke 7+3, veldig spente, glade men skeptiske. Skl til fyrste UL på fostermedisinsk på ullevål veke 9.

Hei.jeg hadde bare litt småblødning sent i uke 13, kom etter sex, og kom kun når jeg tørket meg. Dagen etter fikk jeg time til ul, der så vi barnet fårt død. Helt jævlig. Ble operert noen timer senere etter å ha blitt dopet godt ned. Dette skjedde på torsdag. prøver å komme meg opp igjen av kjelleren etter sjokket. Ønsker sterkt å bli fort gravid igjen. Hadde masse symptomer, men alt forsvant etter operasjonen. Har ikke blødd noen ting heller, de sa d var svært vellykket.

• 4 uker senere...

Jeg fikk rier i uke 24, og vannet gikk. Fikk infeksjon, og legene kunne ikke stoppe det. Fødte en liten gutt som levde en stund i armene mine. :) Men han var for svak til at legene kunne redde ham. Er nå gravid i uke 11, 3 graviditet etter dette skjedde, så håper jeg slapper mer av denne gangen enn de to andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...