Gå til innhold

Då var blodprøvene tatt=)

Achieved my Everest79-♀2010

Anbefalte innlegg

Hej allihopa

Då har jag varit på Ahus å tappat 9 rør med blod!! jag e så glad för att de faktiskt gör detta å sätter igång en utredning. Jag frågade vad som ville skje om man inte fann nått på prøvene å då sa han att jag fick crinongel og albyl-e!

Bör jag höra om fragmin åxå eller e det bara om man fått utslag på proven som blev tatt?

jaja.. nu e det bara att smöra sej med tålamod å vänta på resultaten=) Känns skönt å veta att man iallafall gjort det man kan..

Kram

Fortsetter under...

Så bra!!!! Jeg er veldig glad for at du får en skikkelig utredning. Jeg skal på etterkontroll (etter siste MA jeg hadde den 30 mai) på mandag den 29.06. Blir spennende, jeg håper alle rester er ute av kroppen, men jeg blør fortsatt på fjerde uken etter MA - så er litt i tvil, men håper! Skal da ta med disse blodprøvesvarene jeg fikk av min fastlege, der det står om forhøyede koaguleringsprøver. Er veldig spent på om de vil ta en runde med blodprøver på meg også - jeg håååååååper det!!!!

Når får du svar på prøvene da? Har du fått ny time?

Ville bare ønske deg lykke, lykke til =)

Tenker masse på deg - nyt sommeren og en ikke-gravid tilstand - nå kan du kose deg med ett glass rødvin og spise spekemat, kos deg og ha en riktig, riktig fin sommer!!! Så prøver vi på igjen til høsten - og da er det våres tur =)

Stoooooooor varm sommerklem fra

Legen jag va hos har tre ukers ferie fra mandag så skulle han kontakte mej ang ny time når resultaten e klara. Kunde ta lite tid. Ble tatt koaguleringsprøver, hormonprøver å DNA-kromosom prøver. De sista blev tatt av både mej å min sambo.

Ønskar dej åxå lycka till.. du kommer nog få det du behöver neste svangeskap det e jag sikker på! Å ja nästa gång då e det vår tur, får va måtta på hur mycke man ska behöva gå igenom!

Njut sommaren du åxå.. det skall jag så gott det går. Ska starta ny progynovakur idag å gruvar mej litt=(

jaja.. överlever det åxå antar jag.. har iallafall blivit mycke starkare av detta å fått mer ben i näsan. Vet vad jag vill ha å e inte rädd för att skrika högt! Så nått positivt har ju kommit ur det!

KRAAAAAM

Hei du!

Så bra at du endelig har fått tatt prøvene! Håper du ikke må vente så lenge på svarene.

Jeg får både fragmin og trombyl (omtrent samme som albyl-e), og de påvirker ulike områder i blodet. Fragmin er mot blodpropper i bla. vener og lunger. Trombyl inneholder acetylsalicylsyre og er vel mer generell blodfortynnede... Men jeg er ingen lege og dette er kun hva jeg tror/har forstått!

Kos deg i det gode været - og nyt å ikke være gravid enn så lenge :-)

Klem

Hej Luddes mamma=)

Ja det e skönt å äntligen vara igång.. samtidigt som det e skummelt å veta att man kanske inte får svar å då står man ju där!! Men känns iallafall bra att jag oansett svar får albyl-e å crinone.

Fann de nått på dina blodprov? Skall höra ang Fragmin men tror kanske det e till de som man funnit koaguleringsfel hos?! Hmm.. ska höra med legen. han va iallafall klar för att prova ting å sa att han inte brukade skriva ut fragmin utan albyl-e om man inte fann nått på blodprøvene.

Hur går det med dej å den lille i magen då?

Njut din graviditet.. denna gången e det din tur!!!=)

Kram

Gratulerer med å få tatt prøvene. Ett skritt videre på veien! Skjønner godt at det føles deilig å vite at en er i gang med noe. Kan jo ha masse å si, i alle fall dersom de finner ut hva som fører til abortene.

Hos meg ble ingenting galt funnet. Men jeg fikk Progestan og Klexane. Min lege ville ikke gi meg Albyle-e, for det var til dem med leiden mutasjon (økt blodpropp fare) sa han. Og det hadde jo ikke jeg.I mitt tilfelle ville Klexanen gjøre at blodet ble tynnere og fløt mye bedre til livmoren. Ser ut som han hadde rett. Så det stemmer ikke at de bare gir Klexane/fragmin til dem det er funnet koaguleringsfeil hos.... Jeg ville i alle fall hørt om du kunne få det også. Bare sånn i tilfelle.

Lykke til og god sommer. Håper du får en fin tid framover :o)

Annonse

Hej Melina

Det e helt fantastiskt att du väntar tvillingar å jag e helt förundrad över hur du klarat av 9 aborter?? Herregud du måste ju vara en stålkvinna!

Har tänkt å höra ang fragmin/klexane.. har sett att noen går på både albyl-e å sprutor.. hmmm måste ju erkänna at jag helst vill slippa sprutor da=)

Jaja.. blir spännande å se vad proven visar, e nått konstigt med mitt blod då de har väldigt svårt för at få tatt blodprov. De sticker å får ett rör sen stoppar det å det kommer inte en droppe.. hehe. Hon igår blev helt ställd å menade att det aldrig hänt. Va i den största ådran åxå..hmm??

Men nu skall jag njuta sommaren å så hoppas jag att jag kommer starkare tebax till hösten. menar ju själv att jag brukt opp min dos av otur.. jag menar 2 aborter å 7 ingrepp??? borde vara mer än nog=)

Ha det super.. njut dagarna fram tills dina små prinsessor kommer, fantastiskt å gratulerer massa!!!!

Kram å tack för svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...