c-k Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 Prøvde å finne tråder om emnet før jeg postet men fant bare for eldre barn. Det er i skrivende stund 25 grader i skyggen på terrassen vår, og nesten ingen vind. Kommer en liten sval bris innimellom. Jeg har lyst å ha snuppen med meg ut nå når hun våkner. Tenkte hun kunne ligge i skyggen på saue-skinnet sitt i "leke-øyen". En sånn ikea sak som dere sikkert vet hva er Men jeg blir så usikker på hva hun trenger av klær? Selv går jeg i bikini-topp og liten kortebukse og det er varmt. (nå sitter jeg i solen da men) Hva har dere på deres små på denne alderen?
Lunita_ Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 min er 9 mnd han da,men om han hadde vært tre måneder,så hadde jeg hatt på han det samme som nå..Kortermetbody og solhatt..godt å få lufta seg litt:)
Månestråle75 Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Min lille jente er også snart 3 måneder. Vi bor i Oslo, og her er det varmt fortida :-) I dag har hun på seg en sommerdrakt med korte armer og bein på. Etterpå når vi skal ut og trille en tur tar jeg på henne en tynn bomullslue. Helseteppet tar jeg med for sikkerthetsskyld, selv om jeg helt sikkert ikke får bruk for det.. Kos dere ute )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå