Gå til innhold

Dere som har prøvd hostesaft rundt EL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har EL nå, nesten positiv test i går kveld, og definitivt positiv test nå i dag morges.

Jeg tok hostesaft i går kveld, en ss Solvipect. Hvor mange ganger bør jeg ta den i døgnet? Hvor lenge etter EL?

Håper dette kan gå veien for Svarteper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte ca 3 dager før EL og fortsatte i 2 dager etter EL, altså 5 dager tilsammen. Jeg ble gravid den pp`n jeg tok hostesaft - men mistet dessverre tvillingene i mars -09.

Krysser fingrene for deg!!!

Klem fra

Skrevet

Takk skal du ha, Meg og lille snuppis. Trist å høre om tvillingene som du mistet- håper spiren(e) sitter snart igjen :)

Hvor mange ganger til dagen tok du hostesaften da?

klem fra

Skrevet

Hei:) Jeg ble litt forvirret av dette med hostesaften. Noen steder står det fram til el, og så stopp! Noen steder, noen sier, motsatt! At en skal fortsette litt etter el. Jeg har tatt Solvipect denne pp. Men stoppet rundt el. Men nå ble jeg usikker igjen. Om det var riktig... Hm. Dette var vist ikke no svar til deg. Gjore vel bare deg også forvirret nå. Unnskyld. Men hvis noen vetg helt sikkert åssen den skal tas, så hadde det vært kjekt å vite;) Jeg tok forresten 3 ganger om dagen:)

Skrevet

Hei igjen =)

Jeg tok 3 ganger om dagen. Solvipect er trygt å bruke også hvis du skulle bli gravid - mens f.eks Bisolvon som også er slimløsende må ikke tas etter EL (dersom du blir gravid, men det vet man jo ikke før det nærmer seg IKM) - men hvis man bruker Solvipect hostesaft - kan denne trygt brukes også etter EL - og av gravide! Så stå på og lykke til =)

Klem fra

Skrevet

Jeg titter innom fra 1 trimester. Begynte med solvipect rett etter blødningsstopp (hadde en sa), 15 ml 3 ganger om dagen. Stoppet da jeg fikk positiv el-test og jommen ble jeg gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...