Gå til innhold

Flere som plages med mye utflod??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt veldig mye utflod hele graviditeten...og av og til kommer det MYE syns jeg..tyntflytende..trusa blir våt igjennom.. Men jeg orker ikke å gå med truseinnlegg da det blir for klamt og at det klør mye mer. Skifter truse ofte kan man si... Veldig plagsomt! Er dette vanlig? Har også vært plaget med kløe til tider..sopp er noe jeg er plaget med til vanlig også, dessverre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg å er plaga med det, ikke sopp men mye utflod.

Det er ubehagelig. Kjennes nesten ut som man tisser på seg men men. Har klart meg såpass lenge med det så overlever vel resten nå hehe =P

Skrevet

Ja har det på samme måte, skikkelig irriterende. Får neste følelsen av å tisse på seg imellom. Ubehagelig!

Skrevet

ja, er veldig ubehagelig syns jeg å... spesielt hvis man er borte og ikke får skiftet der og da.. Men det begynner å bli en vanesak nå nesten, selv om jeg godt kunne vært foruten :)

Skrevet

Samma problemet her å.. Men jeg har faktisk bare begynt å bruke truseinnlegg jeg da, for om jeg gikk med "rett bukse med det rette stoffet", og jeg fikk en sånn renne-utflod, synte jo det rett gjennom buksa! Så jeg tok ikke sjansen mere, litt flaut fordi det faktisk så ut som jeg hadde tissa på meg.. Jeg hadde det akkurat på samme måte forrige svangerskap, det begynte midt i svangerskapet ca., den gangen ble jeg faktisk sendt på sykehuset av legen da jeg var ca 5-6 mnd på vei, fordi legen trodde det var fostervann som kom... for trusa ble jo faktisk VÅT flere ggr om dagen, men var nok ikke fostervann nei, bare utflod. Heldigvis.. :) Jeg er heller ikke plaget med utflod til vanlig, så litt irriterende, men men, finnes jo verre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...