Gå til innhold

Ventetid på prøvesvar - Ullevål

smilla73

Anbefalte innlegg

er det nokon som har erfaring med kor lang tid det tar å få svar på hemostase-prøver på Ullevål?

Tok dei i går, og sidan eg har tatt hormonprøver for ein månad sidan, sa dei at eg ville bli innkalt til første konferansetime så snart dei hadde resultat på dei der hemostase-greiene.

Men reknar jo med at også IVF-ansatte på Ullevål treng ferie, så eg prøvar å skru ned forventningane til kor fort eg kan få time... :-)

Fortsetter under...

Jeg tok de blodprøvene på Riksen, det tok ca 4-5 dager der. Så ville ikke tro at det er så utrolig lenge å vente på Ullevål heller.

Men det kan jo ta litt tid fra prøvene er klare til du får satt opp en time og får brevet i posten... og timen kan jo være noen uker unna også når brevet kommer... ring og mas om en stund du, om du synes det tar lang tid.

God sommer så lenge!

Forresten så har ivf-avd på Ullevål kun åpent i uke 29 i sommer (de har feriestengt fom denne uken, vet det fordi jeg går til ul der og ikke får ny før i uke 29).

Så det kan vel hende at du ikke får time før uti august selv om blodprøvene skulle være klare på kort tid - det er jo også laboratoriet som håndterer analysene og der er det vel sikker noen hele sommeren.

takk, det var greit å vite. Var forsåvidt forberedt på det. Er det uke 27 vi er i no skal tru - ja det er det visst. Jaja, får ta ferie frå heile greia så kanskje både hovud og kropp er klar i august!!

Betyr det at det opnar igjen frå uke 29, eller berre er ope ei veke og så blir stengt igjen...

Spennande for deg forresten, godt å høyre det går bra fortsatt. Må vere lenge å vente til uke 29...

Ja, du får prøve å ta skikkelig ferie fra alle tankene og la det ligge til over sommeren. Hvis det går :)

De sa at de kun skulle ha åpent en uke i sommer, uke 29, og at jeg kunne få en ul da men ikke før eller etter. Når de åpner for "normal" trafikk igjen etter dette vet jeg dessverre ikke.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...