Gå til innhold

Torsdag 25.juni - hvor mange dager igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del er det 1 dag igjen, men tror jammen jeg kommer til å gå på overtid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

27 dager igjen. I dag sakl vi drøye tida med en heldagstur til Oslo.

Skrevet

2 dager igjen , men det blir nok overtid :S

Skrevet

Termin i dag og er bare såååååå klar for å få han ut,men ingenting som tyder på at han har det travelt........

Skrevet

Termin i går, men kroppen kjennes langt fra fødeklar ut så jeg antar at jeg fint rekker neste (og siste) vanlige kontroll hos jordmora på mandag.

Skrevet

1 dag her også !!

Bortsett fra litt murringer og kynnere, så er det helt stilt. Sist gang slet jeg med masse maserier 3 døgn før fødsel - de har jeg ikke sett noe til enda.... blir nok overtid her også.... , men ikke for det. Aldeles nydelig vær ute - så kan godt tenke meg noen dager i sola før jeg føder. I hvertfall hvis det er dette som blir sommeren - man vet jo aldri.

De to gangene før jeg har født, har det vært nydelig vær når jeg har vært på føden og barsel, og så har skitværet kommet når jeg er på vei hjem....

Skrevet

Uff har lange 71 dager igjen eg....

Skrevet

17 dager her..

Den lille kan godt vente litt itl, for har planer om litt ferie med 5 åringen først.. :-)

Skrevet

2 dager igjen... Skal til jordmor i dag, og sist sa hun at da kan hun sjekke modning. Så er litt spent nå ;)

Skrevet

61 dager igjen.. Heldige dere som er snart i mål!!!:)

Skrevet

Termin i dag!!!! Håper det snart skjer noe.... Er veeeeeeldig klar for å treffe bølla i magen nå!

Skrevet

73 dager igjen her

Skrevet

67 dager igjen. Er blitt sykmeldt nå, så nå regner jeg med tiden kommer til å fly! Og så er det sol og sommer;-)

Skrevet

11 dager=) Har ikke tid til fødsel helt enda, da vi er midt i flytting.. Håper å bli ferdig med det til neste helg....

Skrevet

30 dager igjen! var på kontroll i går, å da sa legen at hodet hadde festet seg, så kanskje lillemann har lyst ut litt før termin. Jeg kan i alle fall drømme:)

Skrevet

akkurat 30 dager igjen i dag!

Skrevet

uff 84dager igjen.misunner alle dere som skal ha snart.

menmen min tid kommer en gang den også.

lykke til alle sammen..

Skrevet

14 dager igjen til planlagt ks..

Skrevet

17 dager.. Magen har begynt å sige nedover, og har masse kynnere og murring i ryggen.. (men tror egentlig bare jeg inbiller meg det, og kommer til å gå to uker over tia)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...