Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så fryktelig forvirra av denne tanta jeg altså.. For et halvår siden hadde jeg 6 dagers "tantetid" med kraftige blødninger. Forrie tanta var her i 4 dager med grei blødning. Men denne gangen har det vært minimal blødning i 4 dager. Soppas lite blødning at jeg ikke trenger truseinnlegg engang! Hadde en dag opphold, så begynte den igjenn med litt kraftigere blodspor enn på forrige torsdag, men har stoppa helt opp igjenn nå.. Jeg har ALDRI blødd så lite som nå, og jeg fikk tanta for første gang i 7. klasse!

Ingen menssmerter, men lette "kramper" i livmor enkelte kvelder. Har vært øm i hele brystene i langt over en uke nå, men det har gitt seg i dag. Har kjent mer til stikkinger i brystvortene v/berøring..

Har også hadd søvnproblemer i litt over en uke nå.. Ikke at jeg er konstant trett, men er så alt for våken til å få sove :P Men det er vel pga de lyse nettene og nettop skiftet gardiner på soverommet :P

Tok en gravitest for litt over en uke siden, men den var blenda hvit..

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men er litt enklere å få sortert tankene når man får skrevet de ned XD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...