LilleTrille med en tulle Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Vi skulle egentlig ha sniglar fra IKEA, men så har vi begynte å tenke litt mer på en mer solid stellekommode. Så kan vi heller vente med kleskommode på rommet hennes. ( Er litt lite rom) Men syntes det er litt vanskelig å finne en som passer og som ikke brenner hull i lommeboken? Noen som har kjøpt en de er veldig fornøyd med? Eller har noen andre gode ideer? (oppe på vaskemaskinen er uaktuelt,der står jo tørketrommlen) Takk for tips=)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 jeg fikk en gammel kommode etter bestemora mi. jeg improviserte litt selv fant frem saga, å laga til en brei nok plate å ha oppå kommoden. Så kjøpte jeg en stellematte til 299,- Den festa jeg da på den plata, som igjen var festet på kommoden Det ble en billig løsning for meg Kjempefornøyd.
Lilli med småtrolla Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Vi har kjøpt stellestativ med stellematte på. Det kostet oss rundt 900 kr. Her får du med sånn stort badekar i mykplast. Da dunker ikke babyen seg sånn i den harde plasten, og kan bruke badekaret mye lengre enn de som er i stellekommoder. Vi fant en gammel stygg kommode fra 80-talet på loftet til min mor. Den vasket og skrubbet jeg før jeg malte den hvit og kjøpte noen søte rosa knotter som vi skrudde på. Er SÅ fornøyd med vår praktiske og billige løsning =) Lykke til
LilleTrille med en tulle Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2009 Takk for tipsene. Hadde også håpet å finne en billig kommode på loftet/kjeller hos foreldre/besteforeldre... Men har ikke funnet noen enda. Kan jo evt lete litt mer på IKEA.no Men har dere stellekommode på badet eller på rommet?
Liv-mora Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Lilli med tulla, hvor fikk du tak i et slikt stativ?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Vi har kjøpt stellebord for å ha på rommet da vi ikke har plass på badet. Vet at mange bruker malm kommode fra Ikea til stellebord. Selv liker jeg ikke å stelle babyen den veien. Må ha bena til barnet mot meg. Men ikea har jo flere kommodeløsninger som er egnet til å bruke stellematte på.
Lilli med småtrolla Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Jeg kjøpte stellestativet på en lokal butikk her på Stord, som heter "Trygge Barn". Håper du finner en du også! =) Jeg syns også det virkes bedre å stå i enden av stellebordet, eller ved føttene til babyen. Vi skal ha stellestativet på badet.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 hva med å se på finn.no.. der er mange fine stellebord til en rimelig penge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå