Gå til innhold

kan noen hjelpe meg! ferie i Bø, Telemark, omegn!!!!!!

Anbefalte innlegg

Vi skal på ferie til Bø I Telemark i år. Men nå har samboeren min fått mer ferie enn først antatt så tenkte vi skulle reise litt før. Dit vi skal er det fullt, så tenkte og dra ett annet sted først og så sette nesa mot Bø ett par dager senere.

Noen som har forslag til steder vi kan reise før vi reiser til Bø? Vi kommer fra Oslo. Skal helst ikke ligge såååå veldig langt unna da, men litt kjøring gjør ikke noe. har med 2 barn så bør være litt for de der......

Fortsetter under...

Vi har nettopp hatt en ukes tur i campingvogn med barna på 7 mnd. og 2.5 år. Var i både bø, Lillehammer og Oslo. Kommer fra Haugesund. Jeg anbefaler Lillehammer og Hunderfossen om dere vil gjøre noe før Bø, ikke akkurat samme retning, men ikke for langt å kjøre synes jeg.

Annonse

Litt avhengig av alderen på barna så er jo gruvene i Kongsberg fine :) Kan ta gruvetoget langt inn i gruvene, men for små barn kan det bli litt for skummelt. Passer nok best for skolebarn?? Ellers kan man lete etter sølv og lage sin egen sølv mynt +++ Rett nedenfor gruven er det et fint badevann både for de helt minste og de litt større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...