Gå til innhold

Hvordan er det med intimbarbering nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ser jeg virkelig ingenting nedentil.

Klin umulig....

Også vil jeg jo helst bruke bikini de neste 4 ukene da....

Jeg kan jo ikke akkurat gå i det med hår stikkende ut til alle kanter da. Lite lækkert!

Hva gjør dere med dusken?

Har spurt sambo, men litt kronglete inni den bitte lille dusjen vår med gigamagen min=P

Har også prøvd speil, men føler meg veldig oppkuttet etter det.

Nupper, sår og drit...

Ouf gleder meg til å kunne se meg selv under mage igjen. Hi hi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff samme problem her.. Er jo livredd når jeg går på stranden at jeg ikke har fått tatt bikinilinjen skikkelig .. Men jeg kjøpte meg en liten shorts på cubus som det er strikk i livet på.. Den bruker jeg over bikinitrusa når jeg soler meg osv.. Føler meg litt tryggere med den på =)

Skrevet

det tar jeg i blinde og håper det blir bra, kan sjekke med et speil etter:) får tatt det værste da:)

Skrevet

Intimbarbering er helt klart en RISIKOSPORT nå for tiden :/

Men, må man så må man...

Får ikke til å la det gro over, så nå må samboer til persj - vi har heldigvis stor dusj :P Hihi...

Det finnes jo heldigvis mye fint i hotpants-bikiniunderdeler, jo større truse jo mere dusk kan man ha :P hihihi, bare kreativiteten som stopper oss =)

Bikini, støttestrømper, stooor mage og sliten kjempegravid dame !!! Jaaaaa til alle oss gravide som skal ut og sole oss i varmen =)=)=)

Lykke til alle dere!

Skrevet

vanskelig, ja!!

sambo holdt på å le seg skakk her en dag når jeg kom ut av dusjen...trodde jeg hadde klart barberingen ganske bra, men der tok jeg feil;-))

må bruke speil heretter...

jeg har kjøpt en hipster-bikini, så den dekker ganske godt..

Skrevet

har unngått å kutte meg ennå, he he, men gleder meg til kjempemagen er borte! :-)

Skrevet

hehehe .. må le litt. kjenner meg igjen ja.

sambo prøvde seg på barberingen,men det tok jo eeeevigheter,ble aldri ferdig,så ble utålmodig og halvferdig.

Prøvde med speil,det funka bedre,men det skal ikke være enkelt nei:)

tør ikke tenke på hvordan det ser ut der nede lengre.. rene jungelen!

Skrevet

trudde eg også hadde klart det fint.. Men det stakk ut litt her og der.... Men det får nå bare våge seg... Det er bedre enn ein svær dott vertfall:D

Skrevet

haha, trodde jeg var blitt gal da jeg MÅTTE stå opp midt på natta og barbere meg nedentil, for jeg klarte ikke ha det godt utgrodd lengre...! :P men, heldigvis for meg, så kommer også geniale ideer til meg midt på natta..! :P satte meg på toalettet og barberte meg, og har aldri fått så bra resultat før..! kunne sitte med alt "tilgjengelig", uten å være redd for å tippe over eller noe, og jeg kjente kjempegodt hvor det var greit å barbere og med hvilken kraft uten å kutte meg :)

lettere og se med speil også. tok mestparten sittende, stod og så i speilet for å ta den øverste kanten, for så å gå i dusjen og skylle det bort, da er det også lett å kjenne om du har "gått glipp" av noe :) men fikk faktisk tatt alt...! :)

Skrevet

Samme problem her... men tenkte jeg skulle prøve hårfjerningskrem=)) noen som har noen gode tips til hvilke??

Skrevet

Kom til et punkt der jeg ikke orka å bale med det selv, så samboeren tilbyde seg å prøve. La meg på senga, oppå et håndkle, å han var faktisk veldig flink. Og det ble kjempe bra etterpå da jeg kontrollerte området med et speil :)

Skrevet

Det er umulig å gjøre det selv uten å kutte seg.. :) så er blitt samboer sin jobb nå!! han er faktisk ganske flink.. :) Er greit å føle seg vel til fødsel!!

Skal bli godt å få vekk magen! :)

Skrevet

Her gjør sambo det for meg:)

Jeg kutter meg sånn når jeg gjør det selv at det tørr jeg ikke lengre.

Han er forsiktig og flink:)

Skrevet

Jeg bare barberer der jeg vil uten å se jeg... Går fint det.'

Speil, samboers hjelp eller profesjonell bikinivoksing er jo alternativ.

Skrevet

Men gjør dere det uten vann da? Hvis dere sitter med speil eller ligger i seng osv?

Syntes ofte det blir så nuppete og ubehaglig uten vann?

Får vel få sambo til å gjøre det nå i helgen...Han kan jo hvertfall få forsøke...

Det er en sprø følelse det der å ikke kunne se under magen sin=P

Skrevet

Samboeren gjør dette for meg, og han gjør en fantastisk jobb..

Det er faktisk ganske pirrende å la han gjøre det..sMeLt..;)

Skrevet

Jeg må gjøre det i dusjen, ellers er det bare vondt og blør.

Så jeg gjør det i blinde:-D Puster og peser og prøver å konsentrere meg...haha. Må se helt dust ut:P

Men resultatet er ganske bra:-D

Skrevet

hihi... har ikke fått en så stor mage så jeg ikke kan se noe enda.. men jeg har vært innpå tanken om hva jeg skal gjøre for no når det blir et problem ;) jeg tror nok jeg kommer til å måtte gjøre det i blinde i dusjen.. så får jeg heller bare kjøpe meg en litt stor og dekkende bikinitruse og satse på at jeg har klart å få bort det meste ;) tror ikke jeg får mannen min til å gjøre det for meg gitt.. hihi..

Skrevet

skal på voksing imorgen jeg... :)

Skrevet

kjøp en ladyshaver da vel... da er det nesten komplett umulig å skjære seg:)

Skrevet

har hotpants typ bikini så slipper å tenke på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...