grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 jeg fikk et tips her inne om en jente som het Anne som kunne se ting og heale når hun kjente blokeringer og hjelpe . jeg ringte Anne og til den nette sum av 600kr så fikk jeg vite at jeg har blokeringer rundt eggstokkene mine den en så svart ut sa hun.. jeg hadde vist en blokering bak navlen også.. vi avtalte at kl 1900 i kveld skulle jeg legge meg ned å slappe av så skulle hun fjern heale meg og prøve å rette opp i rotete tanker og blokeringer.. som vi avtalte la jeg meg på sofan tror du ikke jeg sovna men våkna innimellom av noe som kjentes ut som varme strømninger i hele kroppen... hele kroppen pulserte så jeg er spendt på å se hva soom skjer om hun har fått til noe...
Tingeling27 Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 oi, så spennende:) jeg tror på sånnt jeg da og vil gjerne prøve og ringe henne:) tror du det går at jeg ringer? kan du ikke sende meg nr på pm?? når vet du om det funker da?? når har du el??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2009 da er pm sendt saken er jo at jeg ikke har el i det hele tatt.. ikke engang trippel pergo ga meg el.. så blir spennede å se fremover da hva som skjer... du kan følge med fremover på bloggen min www.grysom.blogspot.com
Tingeling27 Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 oi, da blir det jammen spennende og se assa...tror du hun kan merke om man er gravid også??? skal prøve og ringe i kveld...får man time på dagen ? og hvordan betaler man??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2009 jeg sendte henne en melding først¨å så fik jeg et tidspunkt jeg kunne ringe på.. hun sender giro hjem til deg....
Tingeling27 Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 ååååååå...jeg fikk time i morgen klokken ett:D gleder meg så fælt...hva sa hun liksom når du ringte??
Tingeling27 Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 eller hva sa du ??? vet liksom ikke helt hva jeg skal si...hehe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2009 jeg måtte spørre om ting for hun svarte bare på spørmål på en måte.. man måtte spørre så gikk hun inn i d mann spør om... hm.. ja d hele var litt merkelig.. blir spennede å høre hva hun sier håper du gir tilbakemelding:)
Tingeling27 Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 ååå...da må jeg finne ut av hva jeg skal spørre om da? jeg vil liksom bare ha litt hjelp på veien jeg da...så lurer jeg på om det er noe i kroppen min som kan hindre graviditet...tror du hun kan merke om jeg er gravid eller?? hadde el i helgen ... ja, jeg skal oppdatere jeg:D
Tingeling27 Skrevet 26. juni 2009 #10 Skrevet 26. juni 2009 hei igjen:) da har jeg snakket med anne:D hun sa at jeg har hormonelle forstyrrelser i kroppen og at den ene egglederen min er litt stram...men det var ikke noe galt med meg, dette var bare psykisk...pga at jeg strammer kroppen..dette stemmer nok også da jeg er veldig stresset om dagen og har masse tanker i hodet... så i kveld skulle hun heale meg, så får vi håpe det hjelper...det kan jo ta 3-4 uker før det begynner og balansere seg...kroppen må jobbe med dette og det kan ta litt tid...det som jeg syns var litt trist var at hun så ikke noe graviditet på meg denne mnd jeg hadde jo el i helgen vettu...uff...ble skuffet, så nå blir liksom ventetiden på neste el så uendelig lang... men håper iallefall hun kan få kroppen min i balanse....oppdaterer senere jeg hvordan det har gått:D
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. juni 2009 jeg må si at d er slående likt d hun sa til meg.. hm... blir spennede å se nå da:P
Tingeling27 Skrevet 26. juni 2009 #12 Skrevet 26. juni 2009 tuller du?? snakket om ett svart hull også?? eller svart punkt da...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. juni 2009 d var vist ganske svart over ene eggstokken min.. å så hadde jeg er blokering bak navlen samt blokeringeri underlivet. det hadde med det psykiske.. hadde for mye rot i tankene mine og måtte bearbeide ting fra barndommen sa hun.. så hun skulle heale å rydde opp i ting... at d ikke var noe annet feil med meg en de blokeringene... har hun healet deg?
Tingeling27 Skrevet 26. juni 2009 #14 Skrevet 26. juni 2009 hm....hørtes ut som det samme hun sa til meg også hehe...hun sa ikke noe om navelen da...og ikke det med barndommen.... ja , nå har jeg akkurat kommet fra soverommet...herlighet...følte meg litt teit når jeg bare gikk og la meg ned en time...tenk om hun liksom sitter ett annet sted og ser på tv og ler godt når hun tenker på at jeg går og legger meg ned i en time for ikkeno....?? jeg merket ikke noenting under prosessen jeg...jeg sovnet...og det var det ...våknet av vekkerklokken og hadde fått en sms at prosessen var igang og ett konto nr.... så da får vi vente og se da...på om jeg blir gravid hehe..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 26. juni 2009 hmm ja vi får se.. et konto nr? til meg sa hun at "firmaet" sendet ut en giro på 600 kr til meg... hm...
Tingeling27 Skrevet 26. juni 2009 #16 Skrevet 26. juni 2009 ååå?? jeg betalte inn på ett kontonr...hun syns det var best....og det er jo ikke noe skatt eller noe, så blir jo svart da...syns det virker litt mystisk dette her nå??? eller hva?? jeg tipper jeg betalte rett til henne...??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #17 Skrevet 26. juni 2009 ja dette lukter av ugler i mosen... hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå