sologsommer Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Tror det er helt ok? Kjøper selv smertestillende dernede. Tyrkiske paracet. "parol" koster ca. 8 kr. for 30 stk. Kjøper også Voltaren gel. og Fuzidin (penzilin crem)
Denice Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2009 Ok... Noen andre som har handlet slikt?
~sjiraff~ Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Har vel vært nok av dokumentarer om falkse legemidler. Så med mindre du ønsker flere barn så hadde jeg hvertfall ikke satser på p-piller )
sologsommer Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Jeg ville ikke vært kritisk til det! Myndigheterne er veldig strenge dernede og slår hardt ned på juks. Har aldrig hørt om falske medisener dernede. aldrig!! men kjøp på et apotek. Der er faste priser på apotekvarer og personalet er veldig godt utdannet og vet utrolig mye, ofte lenge før det kommer til Norge
~**nuttis**~ Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har kjøpt p piller der flere ganger før,ikke noe galt eller fake med de.Bare billigere.
Denice Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2009 sikker på det? Blir litt usikker her men når det er sååååå mye billigere så er man jo fristet..
Lillesnuppis Skrevet 24. juni 2009 #10 Skrevet 24. juni 2009 Ikke noe farlig å kjøpe legemiddler i tyrkia :-) Vi kjøper voltaren der nede bare gel og tabletter til mannen min.. Å jeg kjøper bare migrene tablettene mine der. Eneste som hjelper for migrenen min også. Heter Apranax og den får du i 2 styrker. Den orange er for barn og den blå for voksene. Å dem er ikke ulovelige å ta med til norge i tilfelle du skulle bli stoppa i tollen ( blitt det 2 ganger) Dem som jobber der nede har virkelig grei på hva dem driver med ( det har dem norske å da) Vet ikke helt om dette er sant, men har hørt det er en lege på apoteket til en hver tid. Uansett så har jeg alltid fått god hjelp visst jeg har trengt noe pga solbrent, migrene, svir i øyet :-)) så løp å kjøp hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå