Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har en sønn på 8 uker. Merker at han er blitt mer våken og sosial på dagtid de siste par ukene. Han er blid, pludrer og smiler. Hver gang han er på stellebordet og noen ganger etter ammingene pleier vi å "prate" og ha det koselig sammen. Men etter en liten stund pleier jeg å legge ham i vogna eller i senga. Får imidlertid dårlig samvittighet hvis han blir liggende alene våken for seg selv. Burde jeg stimulert han mer eller synes dere det er greit at de ligger litt for seg selv når de er så små? Bør han heller ligge så han ser meg så lenge han er våken?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har også en datter på 8 uker i dag faktisk, og jeg gjør så og si det samme som deg tror jeg Dette er mitt andre barn da, så har ikke så mye tid som jeg hadde med første. Men så lenge babyen ligger for seg selv og ikke gråter så ser jeg ingenting i veien med det! De må jo klare å "underholde" seg selv litt og bli vant til å ligge aleine:) høres ut som du gjør "alt" rett
Nemlig Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har også barn nr to. Skal love deg at det ikke blir mye stimulering her i huset. Spurte hs om dette, da jeg også har litt dårlig samvittighet for det. Hun mente det ikke var vits å ha dårlig samvittighet. De liker jo å utforske så mye, hendene sine, leker, farger etc... Dessuten prater man jo med de naturlig og de sier fra når de er sultne eller vil ha selskap. Jeg passer på å legge henne en del på magen da, det er viktig at de får tilbudet for utviklingens del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå