Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hei! Vi trenger vaskehjelp, og har tenkt å henge opp lapp blandt annet på nærmeste matbutikk. Da jeg ikke har tenkt noe videre på vaskehjelp før, vet jeg ikke hva man bør skrive på en sånn lapp/annonse. Noen som kan hjelpe meg med formulering og hva som bør være med!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 "Vi ønsker en pålitelig person som kan ta helgevasken for oss. Vi rydder, så det blir å tørke støv, støvsuge og vaske over gulv. Betaling kan vi diskutere. Ta kontakt på tlf.........." For eksempel:)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Vaskehjelp søkes! Vi er en hyggelig familie på to voksne og to barn (3 og 5 år), vi bor i nærområdet og ønsker hjelp til vask ca en gang i uken. Huset vårt er på ca 200 kvm og lettstelt. Vi har ingen dyr. Vi ønsker generell husvask som støvtørking, støvsuging og gulvvask. Vi håper du tar kontakt for en samtale, lønn blir vi enig om. Mvh Anonym Anonym, tlf xx xx xx xx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå