vekt81 Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Jeg er født 21.10.81 Ser du om jeg får flere barn/kjønn?Har to... Ser du om jeg kommer inn på skole og om det vil bli en avtale med jobben?(deltidsstudie) Vil jeg fikse å kombinere alt...?! Noe annet du får opp?Forholdet vårt?Han er født 31.01.80 Klem
vekt81 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. juni 2009 Er ingen prøver,men ønsker meg en etter endt utdanning??!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Hei, var mange spørsmål det her...!! Jeg prøver meg jeg, men du får ta det med en klype salt=) Jeg ser så absolutt en baby til på dere, en gutt! Men det er nok kansje litt frem i tid, kansje pga utdannelse? Vanskelig å se om du kommer inn på skolen, men får følelsen av at du er en person som er god i den jobben du har og at arbeidsplassen din derfor gjerne vil beholde deg gjennom en eventuell studieperiode. Hva har du søkt på? Jobber du innenfor helsesektoren? Ellers så får jeg opp en fin ro rundt deg. Høres kansje rart ut, siden dere har to barn, ,men en ro som ikke trenger å bety lite støy i form av lyder, men en ro inni deg. Du virker sikker på deg selv, sikker i jobben din og jeg synes det er rart hvis du ikke kommer inn på skolen for du slår meg ikke som en person som ville ha søkt om du ikke har god sjangs til å komme inn. Tror du og din kjære har et kjempefint forhold, og at dere klarer det meste sammen. Virker ikke som om du har noe å uroe deg for med han =) Begynner du på skolen, vil du fint klare å kombinere det og jobben din.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Å ja du må gjerne se igjen!! Vil gjerne ha en baby til, har ikke prøvd så lenge men vil gjerne vite når det eventuelt skjer? Hva slags kjønn blir det? hvordan blir svangerskapet, vil jeg være frisk? Håper jeg begynner i ny jobb om ikke så lenge, ser du noe rundt det? trenger du fødselsdato? 290881 han 121080
vekt81 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2009 Ja, var mange spm...hihi.. Utdannelsen er over 4 år...Så jeg kunne tenke meg en etter endt utdanning=)=) Hadde håpet litt på rosa må jeg innrømme iogmed at jeg har to gutter fra før av,en på 1 og en på 5 år...Hihi Men en til vil jeg ha uansett,hvis jeg får... Jeg er veldig rolig av meg som person,folk blir ikke stressa i mitt nærvær,tror jeg... Jobber i bhg,og har søkt førskolelærer linja... Jeg og samboeren har vært igjennom en god del sammen vi=)Bare veldig sliten for tia..Han jobber skift,noe som er fryktelig kjedelig,men ikke så mye å få gjort med... Skal se på deg i kveld når ungene har lagt seg,men akkurat nå er det ikke mye ro her... Klem og tusen takk...
vekt81 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2009 Hei=) Jeg bruker englekort og intuisjonen når jeg ser på deg!! Når det gjelder graviditet og svangerskaphva nsker du at skal skje?? Visualiser sånn som du ønsker at det skal bli og det vil feste seg.. Barnet vil bli født i slutten av mai...Så du vil bli gravid rundt sept/okt.. Er din førstefødte en gutt?For neste vil bli en jente... svangerskapet vil være fredfylt,og nyt det, slapp av og kos deg!! Har du studert/tatt noe utdanning?Får iallefall opp at det vil styrke deg som person!! August kom opp...ifht jobb?!hmmm.. Du har en jevnere/roligere tid i møte... Ta vare på deg selv...for du har vært opptatt av å ivareta andres behov??! Nå bare skrev jeg det som kom...Kan bomme skikkelig,men jeg lærer jo bare av å prøve meg... Ha en fin kveld.. Klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå