Gå til innhold

Tips til oss med store mager i varmen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Håper formen er superduper for det meste, men vet av egen erfaring etterhvert at disse siste ukene ikke blir lettere. Og nå har vi jo fått strålende flott sommervær i det meste av landet. Skikkelig deilig med sol og sommer, frem med tuttemagene og få litt farge :-)

Men med denne flotte varmen kommer også hodepine, hovne bein og man svetter og føler seg oppblåst. Noen jeg har funnet ut fungerer veldig bra for meg er følgende:

Ta fatt på hageslangen og spyl deg ned med "kaldt " vann. Skikkelig forfriskende og det er bra for den lille inni magen og så ikke de blir overopphetet. Har du ikke lyst å dynke hele deg har jeg tatt en stamp med kaldt vann å ha beina oppi mens jeg sitter og slapper av i solen med noe kaldt og drikke! HUSK Å DRIKKE MYE!!! Dette hjelper mot hovne bein og er veldig deilig når man er varm....

Ellers er jo IS godt i varmen. :-) Husk å smøre dere med ganske høy faktor så man ikke får misfarginger i huden. :-) Kos dere i det fine været.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med oss uten hage og hageslange ;) En kald stamp til føttene høres jo bra ut da :) og IS :D

Skrevet

En tur inn i dusjen og på med det kalde vannet! :-) Hehe eller fyll en bøtte med vann og få mannen til å kaste på deg ;-) hehe

Skrevet

Her nytes kun skygge. Orker ikke å sitte i solen og i tillegg har jeg etter første og den ene stunden i vårsolen fått stygge brune flekker i huden i ansiktet. Så her gjelder solfaktor 30 og skygge :o)

Men jeg har det bedre nå de siste dagene før termin enn hva jeg har hatt tidl i svangerskapet. Skal ta den med å sette føttene i stamp med meg - det var lurt. Hørdes dejlig ut - kanskje skal sette dem i kallt vann en stund før jeg legger meg... Hm... Da kanskje jeg er så pass avkjølet at jeg sovner bums? Hm..

Natta :o)

Skrevet

Høres ut som deilige tips=))) men dere har glemt en iskald Munkholm=)))) mmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...