Gå til innhold

Hihi, må le litt av meg selv.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg og leser symptomer på graviditet, eggløsning og tr. Jeg slutta på pillen for to uker siden, og har enda ikke hatt første mens etter det. Likevel får jeg flere og flere symptomer etterhvert som jeg leser symptomlister her inne:) Jeg har luft i magen, kan det være et symptom, eller kan det være eplet jeg spiste for noen timer siden?! ;) Jeg har stikninger og er øm i venstre side nederst i magen. Kan det være graviditetssymptom, eller er det eggløsning?! Eller tr??? Springer på do hele tiden, men det kan jo skyldes to kopper kaffe og mye vann:) Har hovne kjønnslepper, og det kan vel stamme fra en hyrdestund igårkveld?

Det er så lett å innbille seg symptomer!!! Før jeg begynte å skrive dette innlegget, tenkte jeg at jeg kunne være gravid. Men så tenker jeg på når jeg sluttet på pillen, og symptomet jeg ikke har (ømme brystvorter), som var det første tegnet ved forrige graviditet. Så jeg tror det blir terrassekos med hvitvin ikveld. Jeg har ikke begynt å teste enda, føler jeg først må få mensen en gang, men jeg har bestilt gravitester på nettet, som ligger klar og venter på meg:)

Nå må jeg fly på do, hihi;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe da skal jeg ønske deg velkommen som prøver hit til prøvernes verden;)

du er ikke den eneste som kjenner dette:D

sånn er livet som prøver hehe...

men apropos...hovne kjønnslepper???hva kan det være tegn på??har ikke hørt om det før jeg.???

lykke til med prøvingen iallefall:D

Skrevet

Måtte le litt godt når jeg leste innlegget ditt her, det er så sant som det er skrevet:)

God sommer, koz deg med vinen og kanskje vi ses her inne til høsten med ny spire:)

Skrevet

Takk for det, Tingeling27! Hovne kjønnslepper er sikkert nok en innbilning, og et innbilt symptom:) Dette har visst gått helt til hodet på meg!!

Og Tirilgirl, det skal bli godt med vin på terrassen, så lenge forloveden har husket å sette den til kjøling;) Og ja, satser på spire til høsten, det hadde vært perfekt!

Skrevet

:D

hihi...jeg bare lurte på om hovne kjønnslepper kan være ett tegn på enten eggløsning eller graviditet?? du skjønner at jeg hadde det under el denne gangen...men visste ikke om det var pga sexen kvelden i forrvegen hehe...så mener jeg også at jeg hovnet litt opp der sist jeg var gravid.. så om det er symptom, så var det jo ikke bare innbildning:)

Skrevet

Åja, la oss satse på at det er tegn på EL, så vet jeg at syklusen min er igang:)

Har dere prøvd lenge, Tingeling27? Og har dere barn fra før? Vi har en på snart to år. Tror han er kommet i trass-alderen, men vi våger oss likevel ut på ny runde;)

Skrevet

hmmm..skal vi se....jeg har ett barn fra før på 4...så sluttet jeg på pillen i august 08...fikk ikke mensen igjen før november med akkupungtur....så ble jeg gravid i januar...men med utskrapning i påsken uke 11+2 da gutten vår var veldig syk (lang historie) så nå er jeg inne i 3 pp igjen etter det....

hehe ...trassen ja...like greit og bare hive seg ut i det...her er det trass enda;)

Skrevet

Så dumt at det gikk galt i påsken... Håper det går greit med deg/dere etter det! Og at dere er ved friskt mot til nye runder:)

Og varer trassen SÅÅ lenge?! Vi får bare være trassige igjen:) Kan bli så oppgitt på sønnen min innimellom, og så kommer det herligste smilet og en klem, så blir all irritasjon visket bort, sukk;)

Leste forresten akkurat at hovne kjønnslepper kan være tegn på el

Skrevet

hehe ja nå er jo alle forskjellige da...jeg har en veldig trassig unge, og det kan jeg nok bare takke meg selv for hehe...som mor, som datter;)

men de er herlige...og hun sier jo så mye rart også...kan le meg ihjel noen ganger:D

tuller du?? hvor leste du det??

Skrevet

Jo, nå skal du høre! Jeg fikk det på en mail fra FertilityFriend.com :) Så det kan jo hende at jeg tolker engelsken feil, men det stod:

"Additional possible fertility signs include: ovulation pain, breast tenderness, sex drive changes, abdominal pain, vulvar swelling, lower back pain, intermenstrual bleeding or spotting, complexion changes or anything else that you can associate with your cycle phases."

Jeg tenker at fertility signs må være tegn på fruktbarhet, dvs eggløsning. Og vulvar swelling tolkes til hovne kjønnslepper. Så i mitt lille sinn tenker jeg at jeg har eggløsning nå. Har også hatt spotting, selv om det var for en uke siden. Kanskje kroppen bare er på tyttebærtur etter så lang tid på pillen:)

Skrevet

Tror nesten det betyr hovne slimhinner:) Men vet ikke sikkert........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...