Gå til innhold

Blødning under samleie. noen som har hatt det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynnte å blø i stad under samleie, kom en del blod og litt slim.

OG blør fortsatt litt så måtte finne et bind.

Ringte føden og de sa at så lenge jeg ikke hadde rier så var det ikke noe farlig, har bare litt murringer men det har jeg hatt en del i det siste.

Men er det veldig vanlig og begynne å blø sånn? er førstegangs så har ikke så peiling på detta.

er 36+5 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det selv men det sies at det er ganske vanlig da

Skrevet

Jeg har opplevd det samme nå de siste ukene, jeg er 37+1 i dag. Det er vanlig i graviditeten at huden i skjeden lettere får rifter under samleie, så tror ikke du skal bekymre deg noe.

Skrevet

hadde det selv i uke 25.. ganske kraftig faktisk, vart sendt på sykehuset i ambulanse å greier, det verste jeg har opplevd, men var heldigvis ikke noe med babyen.. fikk beskjed om at livmorhalsen ikke tølte så my så mått avstå fra samleie, men er glad bare alt er bra med den lille:-)

Skrevet

så utrolig lettet jeg ble nå når jeg fant dette innlegget. da regner jeg med at jeg ikke trenger å ringe hysterisk til føden fordi jeg er redd.

Jenta mi sparker som vanlig og ingenting tyder på at noe er galt bortsett fra litt blod som har gitt seg litt etter litt nå, så da skal jeg prøve å slappe av og håpe på en god natts søvn.

LETTET!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...