anbefaler Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Kylie sengelaken /kladd er fin å ha i senga for å beskytte madrassen,når vannet går.Den suger opp til 4liter,og kan brukes ved senere anlednininger i sengen til minsten (kan maskin vaskes på 85C) Skulle bare ønske jeg hadde kjøpt meg en slik før jeg fødte... : ) Vi måtte ponge ut 5000kr for ny madrass (kylie kladden kostet 350,-) Bra invistering hvis du kjøper den før du føder og ikke som meg litt forsent..... Lykke til alle sammen
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 uff har kjøpt sånn tisselaken (tena merke) og et tisselaken fra hansen og dysvik, men jeg syntes disse er så klamme å sove med. hadde de under laknet. det gikk ikke. nå har jeg det under overmadrassen. og det går greit. er det du snakker om bedre????
anbefaler Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2009 kylie puster nok bedre - slik at den skal ikke virke klam. Det er vell verdt å prøve kylie, hvis du ønsker å beskyttet overmadrassen din også ,men det er jo kjedelig at du allerede har brukt masse penger på tena ... Kylie kan du iallefall ha oppå overmadrassen,så får jeg håpe det ikke blir klamt(enda nesten allt er klamt i disse hetebølger)men bruk laken over..og ikke bruk tøymykner ved vask for det tetter porene og vask kladden før bruk for det aktiverer kladden . Masse lykke til og god sommer : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå