☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hvordan går det?? Har fulgt med hver dag nå for å se om det kommer ett lite hurra-innlegg fra deg om at du har testet positivt!!! Har surfet 1 tri etter deg også, men har ikke funnet noen innlegg fra deg de siste dagene - jeg er sååå spent!!! Hvordan går det med deg?? Klem fra nysgjerrige
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. juni 2009 Dytter litt =)
Nr 2 i magen:) Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Tror Carina_81 er i Barcelona, mener jeg så det på en av de andre trådene. Reiste på søndagen!!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2009 Å jaaaa - selvfølgelig, hadde bare glemt det, hehe =)
Carina har to små gull Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 hei Så ikke denne for nå jeg. Har vært i Barcelona ja i en uke og har hatt en fantastisk ferie der sammen med min kjære. Alle burde dra dit, jeg vil bare tilbake. Ikke kommet noe hurra rop fra meg da TR kom forrige tirsdag. Så denne mnd skal jeg kose meg maks de dagene jeg kan det. Mye god mat og drikke har det blitt. Har vært lit deilig å ikke tenke så veldig mye baby. Satser på ååril baby nå. Men først skal jeg bare kose meg i ferien, skal på festival på torsdag. Hvordan går det med deg da??? Syntes det var helt forferdelig at du skulle miste 2 ganger. Håper virkelig spira sitter neste gang. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå