Mammarama=) Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Tenkte å kose meg ute i sola idag, men etter en times tid ble jeg utrolig varm og uvell..Føltest som om jeg kokte..Satt halveis i skyggen og drakk minst en liter vann mens jeg satt der.. Men måtte bare komme meg inn på soffen, føler meg forsatt utladet.. Andre som har det sånn?? Er 38 +2 uker..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Har ikke orket å være ute i sola jeg Sittet inne med vifta på stort sett mesteparten av dagen Har sittet litt i skyggen på verandaen da. Er 38 + 3 idag.
b10na&lillegull Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Sitter bare inne med kald drikke, tror jeg hadde besvimt hvis jeg hadde satt meg ut på verandaen nå. Uff, altfor varmt! Her er det klaging på høyt nivå nesten uansett hva slags vær det er, blir aldri fornøyd
Chrissie09 Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Jeg elsker ellers å være ved stranden, bade og få litt sol på meg. Har aldri vært veldig glad i varmen, men så lenge det lufter er det bare deilig. Nå derimot er det helt forferdelig...jeg kan se bena mine svulmer opp, jeg føler meg kvalm og helt utladet. Skjønner ikke hvordan jeg skal få samlet energi til å hente barn i barnehagen og lage middag. Ikke minst være mamma til 3 åringen som trenger litt av mamma han også.... klage klage:) HUff har 7 uker igjen og skjønner ikke helt hvordan det skal bli.
juli-jenta Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Nå holder jeg meg unna sola, sitter heller i skyggen under trærne i hagen. Bena eser som bare dèt, så nå tror jeg det gjelder å få i seg nok drikke og ikke pese for mye rundt. Meldes jo 30 grader til helgen...hjelp! Jeg satt vel mer eller mindre hele søndagen i sola, og ser jo at det var lite lurt, magen ble brun, den, men ikke resten av kroppen...det ser smart ut, gitt:)
Da HarViTreUnger Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Glad det ikke bare er meg. Var kjempeglad da ferien startet denne uken, men nå savner jeg jobbens aircondition Nei her er det bare nedtrekte persienner og vifte som gjelder. Og masse hvile.... Føles som om dette blir en lang sommer...
Johan Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Jeg er også vanligvis veldig glad i varmen, men kjente alt i dag at det ble litt heftig - og det er ikke SÅ varmt enda. Blir kanskje bedre når jeg nå blir sykmeldt og får slappet av litt sånn innimellom...
2prinsesserogbim Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 Ja eg var ute i dag og blei skikkelig uvell i varmen, kvalm og... Så nå sitter eg inne litt... Gleder meg til det blir litt varmere i sjøen så eg kan gå å bade..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå