Kazaya er fødeklar Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 Hjelp, jeg har fått elefantbein! Har blitt så hoven, ser ut som om legga går rett ned i skoa... Skulle pynte meg og unga for en bytur i dag og ingen sko passer..! Bare crocs og det er jo bare så lækkert til en flott blomstrete kjole hi hi.. Det er nok varmen som gjør det, lå på stranda i hele går...
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 hehe, nydelig Passer det ikke bedre med slipperse eller andre typer sandaler?
Snikskytteren er storebror! Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 hihi, føler med deg! Croks er jo kjempe digg å gå i da, men selv bruker jeg bare slippers... selv om jeg får på meg andre sko, for når jeg har brukt andre sko et par timer, så er jeg kjempe hoven i beina! Så her virker slippers forebyggende hihi
Birka Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Hahaha! Jeg lovte meg selv da crocsene kom på markedet, -at jeg ALDRI skulle bli observert, verken død eller levende,- med noe sånt på bena. For to uker siden raknet det for meg. Jeg kjøpte mine første crocs og syns de er vidunderlige å gå med. Lekkert er det ikke, men det handler om holde ut noen dager til:) Så Kazaya, -du er ikke alene!
Mamma´n til lillemor Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Samme her, trodde ikke jeg skulle kjøpe meg Crocs. Men nå med hovne bein er de supre og førstevalget mitt. Problemet er bare når jeg skal i bryllup på lørdag. Får ikke på meg noen av skoene mine, og jeg har lett etter noen sandaler som passer. Men det er jammen ikke lett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå