Simen og Julie Skrevet 24. juni 2009 #1 Skrevet 24. juni 2009 hvordan var det igjen... tempen stiger før? EL, eller etter? og holder seg gjevn til? og hvis den synker så kommer IKM? og hvis ikke kan du vere gravid? her er min testing 16juni 35,8grader 17-20juni 36,4grader 21 juni 36,3grader 22 juni 36,4grader hva betyr det?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Tempen stiger etter el. Utifra dine temperaturer ser det ut som du er 6 dpo (days past ovulation) og at el var 17.juni Du vet kanskje dette, men tipser likevel: Mål temp med en gang du våkner i sengen. Bare det å reise seg fra sengen og bevege seg kan gjøre at temp endrer seg. Ta til samme tid hver dag. Lykke til:-)
Simen og Julie Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2009 tusen takk:D men hvordaner det når IKM nermer seg? skal tempen holde seg gjevn hele tiden hvis du er gravid? og hvis ikke synke igjen? når?
LilleBanan blir storebror Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Viil anbefale deg å kjøpe termometer med 2 desimaler. Da får du mye mer nøyaktig måling. Evt kjøpe deg ladycomp/baycomp Ser at noen her bruer fertilityfriend også,d a er det jo letter å holde oversikten...
<3 Maren <3 Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 På besøk fra 1.trimester. Jeg har tempet. Du bør helt klart ha en temperaturmåler med 2 digitaltall. Temping forteller deg kun når eggløsning HAR vært. Hos meg ser det som regel ut som følger: Mensen: 36.2/36.3. Eggløsning: 36.0. Etter eggløsning, 36.4/36.5 og nedover når det nærmer seg menstruasjon. Du må ha 3 høye temper etter den lave for at eggløsning skal ha vært. Denne måneden hvor jeg var gravid har ikke bare tempen holdt seg stabil, men steget høyere og høyere, til nesten 36.8.
<3 Maren <3 Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 PS! Jeg bruker også Fertility Friend for å følge kurvene mine. Anbefales. Kan godt tegne det inn i ett skjema selv også for å få bedre oversikt. Fin side er www.pernille.info Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå