Lilleløvemamma 08+11 Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Ser det er noen fra Tromsø her og lurer på om dere kan fortelle meg hva som er av butikker der som har barneklær og utstyr? Vurderer en tur dit fordi der jeg bor er det så utrolig lite utvalg av basisklær. Har problemer med å finne klær til tulla mi på 10 mnd! trodde ikke det skulle være mulig! Finnes bare kortarmede skjorter og skjørt.. er ikke akkurat ofte det er vær for det i nordnorge Håper noen kan hjelpe meg...?
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Hei:) Nå har ikke jeg vært på så mye babyshopping i det siste, så vet ikke helt hvordan utvalget er i butikkene om dagen! Men irriterte meg litt i forrige uke da jeg skulle handle pysj, var jo bare pysj m korte armer og ben, og sååååå varmt har vi det ikke her i nord. Småttn er stort sett iskald på henda hver natt, så har vurdert votter på han i det siste:P (7 1/2mnd forresten.) Jeg liker best Lindex i alle fall, bra passform på klærne og mye kul design! Ellers er det alt av andre kjeder her i byn, H&M, cubus, kappahl. Så er jo Sjarmtroll ved Jekta, de har mye bra også, alt av utstyr og masse klær, men litt dyrere liga. Vet ikke om andre butikker????
frk-fryd Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 handler på samme butikkene som hun over. Men har også irritert meg over at det er så mye kortermede bodyer og nattdrakter, og søte ermeløse kjoler med truser til. Det får man jo aldri brukt her. Jeg bestiller av og til på www.ellos.no. Der har de godt utvalg i basisklær, og har ikke minst nattdrakter med føtter også til større babyer. Jeg har bestillt en del langermede bodyer, og strømpebukser finner man på lindex og cubus. Så bruker jeg de søte sommerklærne, med hvit langermet body og strømpebukse under:)
Lilleløvemamma 08+11 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2009 Hei! Takk for svar Vi har faktisk lindex, h&m, cubus og kappahl her i byen men det er så elendig utvalg! Er så kjedelig å kjøpe samme bodyer som man har hatt før i større størrelse. Man finner jo altids noe klær men det skal jo liksom være fint og passe sammen og sånt også. Er så kjipt å kjøpe noe man synes er halvfint, trodde ikke man skulle ha det problemet. Så jo masse fine klær mens jeg var gravid. Har faktisk begynt å kjøpe sommerklærne og hatt hvit body under og det funker faktisk bra. Men luer finner man ikke mye av, er bare disse solhattene som man bare får brukt hvis det er veldig varmt og sol.. Ja, skjønner ikke greia med kortermet pysj.. snuppa ligger konstant med arma over teppet så det er jo bare tull. Da er det kanskje bedre med langarma body. Men er det ikke babyshop i Tromsø?
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Vi har ikke Babyshop i Tromsø, men vi har Reflex (heter Sjarmtroll og ligger på Langnes hvor de har både klær og alt av utstyr. I tillegg har de en filial med kun klær som heter Lilletrollet som ligger på Pyramiden senter i Tromsdalen). Ellers har vel også Benetton barneklær og så har vi Polarn o. Pyret på Nerstranda senter i byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå