minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 hei jenter:) må bare inn å lufte vettet litt her hos dere:) jeg er spent på om jeg er gravid, har en del symptomer men de kan jo hode lage selv om jeg ikke er gravid.... hadde tidlig sa sist pp så må jo innrømme at jeg har lyst å bli gravid snart igjen:) (hvem har ikke det??) vel, innbillt eller ikke, her er mine symptomer: - stikkninger - har hatt ømme pupper og nå er de bedre - mensmurringer - halsbrann - blankt som kommer ut av puppene men det kan jo være etter sist pp - hvit seig utflod - trøtt - vondt i hue - oppblåst og mye luft tja, da får vi se... alt dette kan jo ha helt andre grunner:) hvordan går det med dere andre som nærmer dere ikm*? dette er spennde altså
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Når er IKM da? Har dus testet? Spent på å høre!
Nr 2 i magen:) Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Spent jeg også - høres jo ut som mange symp da. Selv har jeg ingen, kun tr vondt - og venter på mensen som kommer trolig i morgen. Forrige gang jeg var gravid, visste jeg ingenting før jeg tok en test noen dager etter IKM. Jeg venter nå bare på neste pp:) Blir kanskje noen som følger meg med IKM i uke 30...? Masse lykke til, håper testen din er positiv.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2009 å den blei negativ, i går kom tr så....sånn er det dere da jenter??
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 Off. håper den sitter neste pp Jeg testa i sted, kunne ikke dy meg. Var 6 dager over IKM så da synst jeg det var på tide. Den var svaak positiv. Skal testen igjenn med morgenurin. Har ikke så mye symptomer, annet en mye utflod og vondt i korsryggen. Ikke ømme bryster eller noe særlig murring. Så jeg hååper testen stemmer Lykke til alle sammen...
Nr 2 i magen:) Skrevet 27. juni 2009 #6 Skrevet 27. juni 2009 Uff, det var synd, håper den sitter i neste pp da. Ønsker deg en god sommer med masse kos. Får gratulere til deg babylove. Veldig hyggelig å høre at det klaffer for noen. Oi, må si du var flink som klarte ikke teste før langt over IKM. Det hadde jeg nok aldri klart. Selv har jeg tatt blenda hvit test, ingen TR enda. Men kjennes ut som den kommer i løpet av dagen. Kommer nok til å løpe på do hele dag for å få det bekreftet.... Lykke til de som skal teste i løpet av de neste dagene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå